JeWeDe
Geen avatar
|
morgen nog iemand op mirns?
evt plekje vrij vanuit omg groningen
|
|
|
|
|
harm e
Geen avatar
|
Morgenmiddag lijkt de wind minder te zijn dan morgenvroeg. Gaan er morgenmiddag nog mensen? Ik ben er rond 2 uur. Ik kom vanuit Apeldoorn en dat is wel ver rijden als er verder niemand gaat.
|
|
|
Kemperman
|
Morgen nog mensen naar Mirns?
|
|
|
|
mart
|
Hoelaat zijn jullie er morgen?
mensen die nog mee willen rijden vanuit zwolle?
|
|
|
Kemperman
|
Ik denk dat ik er rond 11 uur ben.
|
|
|
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Planning voor morgen is Workum, stuk beter met NW als Mirns. Iemand daar recentelijk nog geweest ? Zo ja, hoe hoog is de waterstand ? (staat de zandbank al weer eens droog ?)
|
|
|
|
Triple-T
Geen avatar
Logs: 0 | 127 uur
|
Zaterdag op workum geweest en gisteren op mirns mijn nieuwe kite gebruikt ( 9m2, nitro v4) bevalt goed, wel even wennen. Vandaag maar even een rustdagje ;p morgen ben ik weer op mirns uurtje of 12 of 1
|
|
|
Idefixe
|
Morgen ff Mirns doen dan gaat 'm ff niet worden...
|
|
|
spijker
|
Morgen dagje Mirns, wie nog meer? Hoe is het met de waterstand? nog beetje te doen? of toch maar wijk? Twijfel
|
|
|
KiteOngoing
|
Volle bak, zowel water als wind. Lekker de highend van de 9 m uitgeprobeerd. Mooie kickers om vanaf te zetten. Dubbele lift. Lol.
|
|
|
Idefixe
|
Zolang de wind uit zuid / zuidwest blijft komen is er op Mirns voldoende water Zodra we in de winter ( winterpeil IJsselmeer = van "1 oktober tot 1 maart" ) met wind uit oost te maken krijgen wordt het een ander verhaal. Enkeldiep is dan geen uitzondering.......
|
|
|
|
|
|
arvidnl
|
Morgen nog mensen naar mirns(of workum)?ben morgen weer is een dagje in Friesland.
|
|
|