Retard

|
Het gaat hem zowel zaterdag als zondag niet wordt denk ik 
|
|
|
martijnc

|
dus vanaf 1 uur ijmuiden  ?
|
|
|
Keisuf

|
hij zou 6-7 worden... en nu is het donker..
|
|
|
Giertje

|
Hoi mannen : Het was weer een Top middag op Schellinkhout lekker gevaren met m'n 12 meter. Ik maakte nog een superfout met het oplaten van de kite, van John Lagerburg het aankomende talent uit Edam. Ik liet de kite vol in het windvenster uit mijn handen glippen. stom stom stom!!!! Het grasveld is nu gedeeltelijk omgeploegd want loslaten dat doet John niet gauw, Maar mijn compliment, hij heeft niet lopen piepen maar haalde even wat gras tussen z'n tanden vandaan en heeft daarna nog boven verwachting goed gevaren ! 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
nog leute morgen op schel?
Ik zou wel willen, maar de windvoorspelling ziet er erg slecht uit. Eigenlijk staat er morgen geen wind als ik alles mag geloven. We zien het morgenochtend wel. Wel balen. Heb vorige week zondag voor het laatst op het water gestaan en dat is al veeeeeeeeeeeel te lang geleden.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
@ de Gier ...hoe kan dat nou Ger  ....een man met zoveel ervaring ..  maar het waaide gelukkig niet zo hard anders had hij wel over de dijk heen gegaan..
|
|
|
TBK

|
Zaterdag gewoon kiten tot in de middag, zie teletekst 702/pg2 !  Wndfinder etc. hebben niet altijd gelijk. 
|
|
|
martijnc

|
iemand die mij een liftje kan geven naar schellink?
|
|
|
Giertje

|
Ja Zwafra ik weet het ook niet schaam me diep. Het is beter als jullie je kite niet meer door mij laten oplaten of aanpakken. 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Zaterdag gewoon kiten tot in de middag, zie teletekst 702/pg2 !  Wndfinder etc. hebben niet altijd gelijk.  Best lekker zo'n droogpak  , wel regenachtig morgen en na de regen geen wind meer. Ik ga morgen een boardje erbij kopen die ff wat meer freestyle gericht is (meer pop), hopelijk volgend weekend weer genoeg wind en boven de 10 graden.
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Zijn er nog die hards die vroeg naar schell gaan vanochtend? Ik ben er rond 10 uur.
|
|
|
|
|
Ride

|
iemand die mij een liftje kan geven naar schellink?
Hé Martijnc, als ik die kant opga, kan je wel meerijden hoor. Ik ga echter altijd vanaf Almere over de dijk Lelystad-Enkhuizen, omdat ik dan zeker nooit files heb. Dus mocht je mee willen, zal je de trein vanaf Utrecht naar Almere moeten nemen. Pik ik je daar gewoon op. Geen probleem. Ik ga doordeweeks vaak in de ochtend en moet daarna direct door naar mijn werk. Kan je dus wel mee, maar terug wordt dan een klein probleem.
|
|
|
Ride

|
ziet er inderdaad waardeloos uit, ik blijf thuis.
Als ik de windvoorspellingen zo zie voor de komende 2 weken, moeten we wel erg lang thuis blijven. G@#dv$%r, Zwaar balen zeg. Laten we hopen dat ze ongelijk hebben.
|
|
|
|
martijnc

|
aankomende zaterdag ziet er goed uit maar dat was vorige week ook zo 
|
|
|
Retard

|
aan komende zaterdag ik zie helemaal niets ? en nog mega ver 
|
|
|
|
Ride

|
Maandag ziet er goed uit, lekkere N-NO'er
Ja, ik zie het. Ik moet jammer genoeg werken. Anders had ik weer een keer op Muiderberg kunnen varen, lekker om de hoek. Veel plezier morgen voor diegene die gaan vliegen.
|
|
|
martijnc

|
als het vrijdag zo blijftzou het top zijn
|
|
|
martijnc

|
iemand die vrijdag naar schel gaat en plekkie heeft in auto?
|
|
|
360

|
@ peter
Als jij voor de Wainman gaat dan moet het wel goed zijn. deze week krijg je hem binnen. zullen we vijdag??
|
|
|
@LaurenS

|
Goed plan  .....We houden contact 
|
|
|