|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
OK kom ik misschien ook die kant op, ookal hoor ik met mijn 38 jaar nog niet echt bij de rollatorclub ;-) Op zich kan ik natuurlijk wel het een en ander leren van jullie dus zien jullie me wel verschijnen, rond 11.30 u denk ik ... ookal lonkt Wijkaanzee ook .....
|
|
|
|
Fe®®y
|
nog mensen naar wijk, ben er om 11 uur
|
|
|
Woodmaster
|
Gaaaaaaap.......bijna klaar!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
net weer terug van Schell...het was daar erg heftig 40+(vlagerig) .. ben zelf niet eens het water op geweest voor mijn 7 waaide het een beetje te hard .. moet nog werken straks .. als het goed is wordt het in de middag wat minder...voor de mensen die nog gaan veel plezier...
|
|
|
mocem
|
Ik zit vandaag op school met m'n rug naar het raam....
|
|
|
Woodmaster
|
Ook maar geskipt! Mij te vlagerig en boven men max. van 40! Leeft Pietermans nog?
|
|
|
PeeWee
|
FF bij Schellie gekeken. Zag er weer goed uit bikkels . Zelf durf ik met dit weer het water niet op , eigenlijk gewoon geen zin meer in om afgerammeld te worden door die harde vlagen. See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Het was weer een fijn daggie. Hele dag ruim 40 knoopies en zelfs 46 knopen werden er gemeten door Harinkie toen Peter T en ik op het water waren. Wat een heerlijke dag zeg met de 6m. Zonnetje erbij en een hoop gezelligheid. Van mij mag dit vaker hoor. Jiiiiihhhhhaaaaaaaaaa Nu verrot, omdat ik ruim 3 uur op het water gestaan heb. Papa wordt oud.
|
|
|
|
onderaqua
|
(kitehigh_kitesmiley)Veel gesproken maar weinig gevaren volgens mij.
|
|
|
TBK
|
En zo is 't Tom, ik ben net even wezen kijken maar lekker relaxt varen is er niet by. De ene windstoot na de andere.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat is dat toch met die mannen die alleen maar kijken. Varen moeten jullie. Waait het een keer, is het nog niet goed. Viel best wel mee met die vlagen.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
haha, ik ben helaas ook niet wezen kiten / kijken. volgende keer hopelijk wel wat tijd.
|
|
|
@LaurenS
|
Leeft Pietermans nog? Ja hoor still going strong woody .,Deze ouwe knarren, en dan bedoel ik vooral Richard natuurlijk, hebben toch weer 5 uurtjes geknalt vandaag,sommigen vinden 3 uur al heel wat, maar ja daar doen wij het niet voor . Anyways hij was weer lekkelllll
|
|
|
|
|
|
|
audi
|
Erg mooie plaatjes
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hele mooie foto's ja ! Werden jullie niet zeiknat daar bij die foto waar jullie de wind meten ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik zie het al, had gewoon een middag vrij moeten zijn, helaas nogal druk nu met deadlines dus geen optie. Moest het doen met 26-33kn wat toch te weinig is voor de 7m.
|
|
|