Jeetje, wat ging ik hooooog hè met mijn nieuwe kiteje Oh nee, ik werd gelift en durfde er niet op. Toen maar ff peter aan de kite laten hangen. Genot om naar te kijken . Wel topdaggie gehad gisteren zeg!!
Ik zie het al, had gewoon een middag vrij moeten zijn, helaas nogal druk nu met deadlines dus geen optie. Moest het doen met 26-33kn wat toch te weinig is voor de 7m.
Dan rest er maar 1 ding,je negentje pakken....,als je die hebt
Inderdaad, in oktober koop ik weer nieuwe kites en ga dan voor 12, 9, 7. Toch wat meer range en overlap.
Het lichaam is kapot en brak na die beulsessie van gister en gisteravond gepingpongd te hebben , maarrrrrrrrrrrrrrr, waait het nog ergens vandaag ????? Andijk ??? Wijk ????
Jeetje, wat ging ik hooooog hè met mijn nieuwe kiteje Oh nee, ik werd gelift en durfde er niet op. Toen maar ff peter aan de kite laten hangen. Genot om naar te kijken . Wel topdaggie gehad gisteren zeg!!
volgens mij was het jouw kite maar ik weet ff niet wie er aan hing :-)
Morgen wordt er toch een NO 4 voorspeld .....niet te doen voor Wijk waar de NKV dag gehouden wordt ...misschien eerst nog een kitesessie op Edam en daarna door naar Wijk..meer mensen in de ochtend naar Edam.?
Even een linkje naar een post van Jerrie v/d Kop,gister is hij zijn spullen vergeten op schell en tot nu toe zijn zijn spullen nog niet terecht.Wil de eerlijke vinder zich melden svp
Mss trippi naar mun werk ,gaan er nog meer leute naar Aloha-NKV dag
Yep, als ik morgen niet plotseling moet werken, ben ik er om 14.00 uur. Wat gezelligheid, vergadering en dan op naar het happen tijdens de BBQ. Altijd gezellig.
Gisteren ook weer een paar hoge sprongen op wijk denk 15m wel gehaald, beetje saai dat iedereen op dat vieze binnenwater zit te klieren met die vlagerige wind daar ....jullie leren het ook nooit he !! Daar hebben we het morgen nog wel over haha.
Heb er dinsdag mee gekite (test boardje) en beviel toen zo goed, dat ik hem daarna bij vd berg ben gaan halen. Helaas donderdag niet mee kunnen varen, omdat ik met het zesje al een beetje gelift werd aan de waterkant. Toen maar niet het water op gegaan. Ff het barretje beter afstellen, want john kon gewoon gepowered erin lopen. Heb het 134-40 boardje genemen trouwens.
Frank als het echt windkracht 4 wordt dan kies ik voor Edam en laat ik de NKV vergadering lopen Zo te zien komt er pas later op de dag wind. Bijpraten doe ik wel weer op een van die gezellige dagen op Schell.
Ik ga om uur of 3 denk ik toch maar even naar Muiderberg. Verwachting is +_ 12 knopen. Ik hou deze http://www.sail-today.nl/Weather/ws-history.htm in de gaten. Is vlgs mij ook weer aardig bij.