So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik ga zo naar Medemblik met de 10m denk ik. Mocht het daar niks zijn ben ik ook zo in Andijk.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
net weer terug van Enkhuizen...grasveld was gelukkig weer open kon met de auto naar het water rijden...anders moet je op de parkeerplaats van dat Sprookjes wonderland parkeren en dat vind ik al een stuk minder.. Het was ook op Enkhuizen niet erg druk de eerste uren alleen met John en Herman later kwamen er nog eenpaar bij.. mij gevoel dat het op Enkhuizen altijd minder waait kwam ook vandaag weer uit meer als 20 knp is het niet geweest ..en ondanks dat ik lekker gevaren heb met mijn 11 mtr had ik wel idee dat het op Andijk harder waaide .... en ook nog eens op die A7 in de file gestaan en toch ook (waarschijnlijk) geflitst denk ik toch dat ik morgen maar weer naar Edam ga lekker dichtbij en meer wind..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was lekker rustig op Andijk , wind was goed en genoeg voor de 9m denk 20-22kn. Nog even heen en weer gekite naar Medemblik maar wat een drukte daar zeg , achja was weer een heerlijk zonnig dagje !
|
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was vandaag ff op Edam, spijt van. Ging er heen omdat het rustig was en ik m'n broertje les kon geven maar die vond het toch wel spannend in de 20kn die er stonden. Het was echt een verschrikkelijk chop bak, nog nooit zo erg gehad op Edam dus waardeloos gevaren. Ach ja, zonnetje scheen en het waaide, ben ook verwend na een week bijna elke avond kiten. Morgen rustdaggie en maandag knallen in Alvor Portugal
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Topdaggie in Andoik! Sonnetje, windje....lekker!! Ik had nog wel een ongelukje....chickenloop schoot los, moest releasen, te dicht bij de kant.....en dan een groot punnikfeest met de Flysurfer. Tsjesus wat een lijntjes! Gelukkig geen schade met al dat kippengaas op de kant
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker Leon, Teigert had ook een mankementje wat een zwempartijtje werd door een ring die het begaf met een loepende kite (even maar) als gevolg. Dank aan de kiter met de bruine Bandit die me richting strand heeft gesleept. Gelukkig een reserve bar in de auto dus evengoed lekker gekite met Tim en Johan op de ganzeplas Dit was de boosdoener.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Wat vervelend teigert! Die ringetjes zien er ook niet bepaald kiteproef uit moet ik zeggen, veel voorkomend probleem?
Vandaag weer in de avond naar Edam gegaan met wat vrienden, weer bijna niemand op het water. Ik snap er niets van maar klaag zeker niet!
|
|
|
|
PeeWee
|
Zooo lekker koud buiten. Vandaag maar eens een dagje niet kiten (als ik het voor elkaar krijg ), de armpjes deden gisteren behoorlijk pijn . See joes
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Wow Theo, Daar ben je goed vanaf gekomen! Maareh...statistisch zijn zijn wij er weer een poosje vanaf
|
|
|
Haring High Richardt
|
http://www.hanglos.nl/forum/306097/kiteforum-wie-is-de-schuldige.htmlIemand van het bovenstaande wat meegekregen op Andijk gisteren met Rosanne ??? Heeeeeerlijk die rust op het water Inderdaad, Op Andijk was het ook de hele week rustig, waar zou het aan liggen ???? Neem nou als voorbeeld de beun en teiger. Vroegerrrrrrrrrrrrrrrrrr bijna altijd op het waterrrr en nu ??????????????/ Zelfs geen kite scholen gezien deze week en vroegerrrrrrrrrrr ???? Crisus ?????? Is kiten niet leuk meer ????????? Wow Theo, Daar ben je goed vanaf gekomen Ongelofelijk, dat dat kapot is en slijt, je vaar bijna nooit Wordt het nog wat vanmiddag ???? gaan we losss ???
|
|
|
bredo
|
Ja zeker, ik denk vanmiddag even naar castricum aan zee te gaan en hopen dat de wind iets meer naar het noorden trekt! |En jij haring gaan je nog eens het zoute water in?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ik denk ook dat de hype van kitesurfen een beetje over zijn hoogte punt heen is en dat alleen de die-hards overblijven ... vandaag eerst even mijn tuinklus afmaken....daarna maar weer naar Edam. De wind is nog steeds NO dus het moet daar weer te doen zijn en ik heb geen zin om weer ver te rijden..ben er om een uurtje of 14.00 see you
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dat is wel balen op andijk, was er gisteren ook maar niets gezien. Denk dat je die mensen wel herkend aan de kites maar ze mee varen...
|
|
|
|
rsnn
|
Ik heb de jongens zelf nog niet eerder gezien in ieder geval. Ook was dat van mij niet het enige dat niet helemaal goed liep bij de jongens. Gewoon goed op blijven letten dus !
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
http://www.hanglos.nl/forum/306097/kiteforum-wie-is-de-schuldige.htmlIemand van het bovenstaande wat meegekregen op Andijk gisteren met Rosanne ??? Heeeeeerlijk die rust op het water Inderdaad, Op Andijk was het ook de hele week rustig, waar zou het aan liggen ???? Neem nou als voorbeeld de beun en teiger. Vroegerrrrrrrrrrrrrrrrrr bijna altijd op het waterrrr en nu ??????????????/ Zelfs geen kite scholen gezien deze week en vroegerrrrrrrrrrr ???? Crisus ?????? Is kiten niet leuk meer ????????? Wow Theo, Daar ben je goed vanaf gekomen Ongelofelijk, dat dat kapot is en slijt, je vaar bijna nooit Wordt het nog wat vanmiddag ???? gaan we losss ??? Nee niks gezien, maar ik was er pas vanaf 18:30 tot 20:30.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dag heren van et goede leven nee hij is nie dood hij leeft was effe lekker naar medemblik geweest op de camping effe bijkomen van een wel heeeeeel drukke week was wel zonde van gisteren maar je moet toch effe voor je mentale gezondheid zorgen ben terug spulletjes pakken en dan richting ijburg staat genoeg wind dacht ik JIHAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
FlyingHigh
|
Citaat Ries...Op Andijk was het ook de hele week rustig, waar zou het aan liggen ???? Ik denk dat je met Noord meer spots ter beschikking hebt om te varen. Daardoor een betere verspreiding. Ook waren de voorspellingen de laatste tijd niet echt accuraat, waardoor mensen toch dachten dat het niet veel was. Toch iets vaker gaan kiten Beun!! Daar knap je toch ook echt van op. Ff je hele kop leeg en je lichaam lekker moe. Slaap je ook weer eens goed van. Hoe je ook geen slaappil in te nemen Bovendien is het nog eens erggggggg gezellie ff ouwenelen en kiten met de badgasten . Have fun op Ijburg ouwe!!
|
|
|
bredo
|
hoe is het op edam nu?!!!
|
|
|
|