|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heb je teveel gezopen vandaag op het terrassie of zo Peet. Zaterdag is ie NW. Denk dat het dan vrij rustig is op Schellie En doe je goed Bonaire. Lekker hoooooooooor
|
|
|
@LaurenS
|
Je heb gelijk ..,,,,IJmuiden dus ,ennuh vandaag geen terras...keihard wezen werken John
|
|
|
Ride
|
Keihard.....mmmmmmmmmm. Ik lekker niet. Daggie in de zon gezeten. Lekker hoor Morgen moet ik weer kneiterhard werken
|
|
|
Langbeest
|
Doe je goed Peter, mooi vooruitzicht
|
|
|
Ride
|
En ik pak zaterdag Muiderberg wel mee. Lekker dichtbij en mij teveel regen voor het strand. Zand en regen, blèh
|
|
|
@LaurenS
|
Bedankt voor de tip,ff niet aan gedacht,NW is een prima optie voor Muiderberg ...uurtje of 9 doen?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Goed vooruitzicht Peet . Heerlijk sfeertje, top water en buitenluchttemperatuurtje en lekkere woei. Voor jou helaas geen golven, maar daar kom je wel overheen. Heerlijk relaxte gasten bij kiteboarding bonaire. Als jullie allemaal dan ook kneiterhard werken, dan ga ik dat zaterdag maar doen. K#T, ik heb zin om weer eens te kiten. Sta te lang droog. Ach, ik kom woensdag weer thuis en ben dan 15 daagjes vrij. . Zo hard werk ik nou...dat ze mij er zo lang vrij voor geven
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hmm dan misschien toch zondag gaan ipv zaterdag, zelfde wind, iets warmer en minder kans op regen. Dan misschien toch wel naar het strand ipv IJselmeer.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
mooi windje, , ben ik er niet, balen week in afrika werken is ook geen straf...... me kite verkocht, vanavond me board waarschijnlijk hou ik ff enkeld me 8, kan ik geval nog wat kunnen we gaan testen voor ander matriaal
|
|
|
Haring High Richardt
|
We zijn weer thuis na een top week in Sal met de badgaste on Tour !!!!!!!
|
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Morgen kan een heel mooi dagje worden! Waar gaat iedereen heen? Wil wel naar ijmuiden tenzij er iemand op castricum te vinden is...
|
|
|
mocem
|
Wind begint nu langzaam aan te trekken. Met 18 knopen rij ik naar Wijk aan Zee.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik wil ook graag naar Wijk of IJmuiden. Ik woon in Hoorn, dus Bergen of Egmond zou dichter bij zijn.
Is er een nadeel aan deze spots ? Aangezien de meeste mensen altijd IJmuiden of Wijk lijken te pakken hier op het forum ?
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Ijmuiden/Wijk zijn de bekendste spots. Goede parkeerplekken icm mooie branding is denk ik de voornaamste reden dat men naar deze spots gaat. Hoe is het trouwens qua watertemperatuur? Winterwetsuit met handschoenen, schoenen beanie gewoon te doen neem ik aan?
Tot morgen in ijmuiden?
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen N/W wind dan is voor mij Andijk weer eens een goede optie ....of misschien toch maar weer eens naar zee . maar dan moet het niet teveel regenen.. ik bekijk het morgen ochtend wel ...
|
|
|
DM2008
|
Morgen 8 uur IJmuiden!!!
|
|
|
the littleman
|
Ik ga morgen ook naar Andijk Zwaf. Gezellie
|
|
|
Giertje
|
Al dat zand! Bah, Ik kies denk ik voor Andijk, Of ik ga even kijken of het wat is bij dat restaurant halverwege de dijk Enkhuizen Lelystad.
|
|
|