theo vd ree
Geen avatar
|
Zag dat de wind prima wordt, ben helaas geen trotse bezitter van beanie en handschoenen is het IJsselmeer een beetje te doen zonder?
|
|
|
BaSS
|
Muiderberg YES!!!! Topperrrrr lekker dichtbij, ben nog niet terug en word al op mn wenken bediend!
John, 9 uur? Zelfs met die mafketels op Sal mocht ik later beginnen! (drank in het spel)
Moeten we nog een droogpak aan?
9 uur .. echt?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben nou nog aan het werk. Nog paar uurtjes en dan hen ik thuis. Ik ben er om 9 uur. Effies lekker varen.
|
|
|
@LaurenS
|
Nog ff kijken wat ik doe ,Wijk is ook fijn met WNW ,lekker in de branding rossen
|
|
|
Repete
|
Vandaag Ijmuiden vanaf de ochtend ergens.
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was weer een windje voor de zondag mooi weer kiters lekker heen en weer varen met 13 knoopjes
|
|
|
Ride
|
Heerlijk weertje op Muiderberg en gesellie met de mannen. Vanmorgen vol gepowered met de 11m en toen maar overgestapt op de 9m. Die 11m begon toch wel errrrug te sleuren op een gegeven moment. Volgens Peter had ik ook aan een touwtje kunnen trekken en dan zou de kite iets meer handelbaarder zijn. Depower of zo had ie het over. Had ik nog nooit van gehoord. Iets met een rood touwtje of zo. Daarna lekker lunch gedaan met Peter, Bas en Herman. Lekker hoor zo'n daggie.
|
|
|
|
|
BaSS
|
Top Trailerth Richard!!
Net terug van Muiderberg, ik ben begonnen met een paar keer lijnen uitlopen, toen maar gaan luchen met John, Herman en Peter (nog bedankt John!) .. Daarna ff gestaan, overpowered met de 10 en daarna sinussen, hangen trekken, sinussen.. Kramp in mn armen van die handschoenen! (iemand nog gloednieuwe Ripcurls hebben? Gloeiend heet, minus de wijsvinger en kramp in je armen omdat je je wijsvingen niet echt kan gebruiken! BOE!!!!!!)
Doormonteren Richard, GoPro beelden kumming oep!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Andijk...was weer lekker Wel (nog) rustig met kiters er waren er hooguit een stuk of 8 wind was lekker 15-22knp met mijn 9 mtr kunnen varen..maar na 15.00 kakte de wind in. Morgen hopelijk nog een dagje dan is de wind weer west en dan is Schellinkhout weer een optie. De Sal vakantiegangers welkom thuis.....ik heb van frank al gehoort dat het weer erg gezellig was.. ben erg benieuwd naar de Movie..
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
en waar gaan we morgen heen? Toptrailert Richard, ben benieuwd naar de moves! Die BaSS heeft wel vertrouwen in de mensheid zeg, gloednieuwe trax en RPM (hij ouwehoert meer dan dat hij immers kite) op het gras 1.5 uur lang zonder bewaking
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Net weer terug van Andijk...was weer lekker Wel (nog) rustig met kiters er waren er hooguit een stuk of 8 wind was lekker 15-22knp met mijn 9 mtr kunnen varen..maar na 15.00 kakte de wind in. Morgen hopelijk nog een dagje dan is de wind weer west en dan is Schellinkhout weer een optie. De Sal vakantiegangers welkom thuis.....ik heb van frank al gehoort dat het weer erg gezellig was.. ben erg benieuwd naar de Movie.. Toen jij weg ging, ging hij weer aan Hier copy paste van mijn log: Ging niet echt lekker, voor het eerst met de extensions gevaren, maar werd alleen maar downwind getrokken.Dacht dus dat het aan de extensions lag, maar het bleek te liggen aan het feit dat mijn kite niet hard genoeg opgepomp was.Na wat extra pompen ging hij wel goed.Nog steeds moeite met upwind waren in de golfjes van Andijk, stukken lastiger dan varen op Schellinkhout.Toch ging dit aan het eind stukken beter.Toen moest ik helaas alweer naar de kan omdat de andere kiter die er nog was, van het water af ging.
|
|
|
audi
|
Morgen ga ik naar schel. Moet kunnen met westen wind En lekker rustig omdat iedereen naar Andijk gaat.
|
|
|
@LaurenS
|
Jaja eggietime op muiderberg , 4 eieren met spek waarvan een met kapotte doorgebakken dooier, waren we wel aan toe na zo een topsessie , he Bass Hij was weer lekkerrrrrrr , tikkeltje overpowered met de 11 ...yeehaaaaaa
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zie het alweer Peter...erg gezellig maar weinig gevaren. hier nog even het plaatje voor morgen ...West is niet ideaal voor Schell. maar kan wel.
|
|
|
Ride
|
Nee, nee, nee, nee, nee Zwaffie. Peter en ik hebben echt wel een paar uur op het water gestaan. Was echt goed windje. Eigenlijk toen Bas arriveerde (te laat overigens), viel de wind een beetje weg en besloten we maar te gaan lunchen met z'n viertjes Lekker hoooooor.
|
|
|
BaSS
|
Die BaSS heeft wel vertrouwen in de mensheid zeg, gloednieuwe trax en RPM (hij ouwehoert meer dan dat hij immers kite) op het gras 1.5 uur lang zonder bewaking Dat durft niemand mee te nemen, als het zo nieuw is zal er vast wel iemand op letten Als het ouder wordt moet ik het natuurlijk in de gaten gaan houden ja..
|
|
|
FlyingHigh
|
Bovendien was Boudewijn er om op je spullen te passen Was ff gezellig heren!! thanks John!!
|
|
|
|
PeeWee
|
Twijfel, twijfel,
Andijk of Schellie?
Is al iemand onderweg?
See joes
|
|