PeeWee
|
Ik zie hier niet echt wegzakken, maar ja moet na een lange afwezigheid weer ff 'het gevoel' opbouwen.
|
|
|
bredo
|
Straks lekker naar Castricum aan zee. Ben daar rond 12:00!
|
|
|
|
PeeWee
|
Ik rij wel ff'ies naar Schelll.
See joes
|
|
|
Giertje
|
Voor de mensen die af en toe een pomp lenen. Deze week bij het Kruitvat een handpomp voor de prijs van 5,95.
|
|
|
|
BdB
|
iemand al een update?
|
|
|
DM2008
|
Moet naar Hoofddorp en gooi spullen in de auto, misschien nog even kijken op IJmuiden.
Hoogwater rond 4 uur dus daarvoor misschien wat hulp van stroom tegen wind?
|
|
|
@LaurenS
|
Er staat op zich genoeg in de buurt van schell ..Berkhout geeft 20-25 knopjes,alleen die richting neigt wel heel erg naar NW,meestal behoorlijk aan/uit dus op schell ,zee geeft een stuk minder...geen optie lijkt me ....
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Hmm wilde juist naar Zee gaan. 10 min waarnemingen geeft voor ijmuiden 16 met vlagen van 20. Dat moet toch vaarbaar zijn.
|
|
|
Langbeest
|
Wordt gewoon effe een lekker bakkie doen bij Aloha
|
|
|
PeeWee
|
Was weer een ouderwets NW windje op Schellie. Een uurtje volgehouden daarna was ik er weer klaar mee.
Volgende keer beter.
See joes
|
|
|
bredo
|
Was het net niet in Castricum, begon wel een beetje aan te trekken rond 13:30
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net weer terug van Schellinkhout...wind was w/nw niet ideaal dus voor schell...maar het was te doen . Toen ik begon was het matig windtje maar nam later wel wat toe tot zo, n 20-24 knp en zeker verder op het water was het lekker..toch nog ruim 2 uurtjes op het water gestaan...
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Zo frank was een stuk harder dan op wijk . Ik heb weer met mijn 13 gevaren ging net
|
|
|
@LaurenS
|
Bij Frank schijnt de zon altijd
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
topsessie op wijk aan zee inderdaad! De 12meter in de lucht, speedruns op het lage vlakke water naar rechts en topsprongen naar links tegen de golfjes!
graag meer van dit!
|
|
|
niels0708
Geen avatar
|
ik was op het amstelmeer vandaag een top locatie,, hele dag zwaar gepowerd met me 7 op het water gestaan.. ik hoor iedereen over grote maten
|
|
|
Giertje
|
Top Niels maak ze even wakker.
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Nou was rond 14.00 uur op egmond. Na een half uurtje sinassen met de 11 maar voor een bakkie gegaan bij de tropen.
|
|
|
rhmulder
Geen avatar
|
Vandaag eerste sessie van het seizoen op Andijk. Rond de 20 knopen NW, prima varen met de 12m en een heerlijk zonnetje. We waren maar met z'n drieen.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
dinsdagmiddag miss maar weer windguru is vrij onbetrouwbaar de laatste tijd . werk de komende weken in hoorn dus lekker dichtbij schell.
|
|
|