So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Thanks voor het nummer van Daphne, John Eigen schuld, volgende keer verder van die dijk weg blijven. Ik moet ook iets gaan verzinnen tegen die floaters die om die bar heen blijven zitten, waardoor hij gaat loopen, en ik er niks aan kan doen, ik lag bijna over die dijk heen, en mijn kite knalde op de weg... Mijn 12m daarna maar gebruikt. Die was een paar maanden terug gerepareerd nadat hij lek was gegaan bij het terugvliegen vanaf Fuerte. Daarna nooit meer getest omdat ik alleen maar de 7 & 10 gebruikt heb, maar hij was net na 40 minuten varen alweer heel erg zacht Alsnog wel 1.5 uur gevaren in totaal vandaag met af en toe een lekker zonnetje, veel bekende en ook wat nieuwe mensen leren kennen
|
|
|
DM2008
|
Heerlijke ochtend op WaZ gehad, veel meer wind dan voorspeld , tof dat dat ook eens een keer gebeurd. Mooie golven bovendien, dus zowel met tt als waveboardje gevaren. In de ochtend wel vlagerig, maar ach. Toppertje!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
net weer terug van Schellie ...het begon vanmorgen een beetje lauw ...maar de wind trok om een uurtje of 13.00 lekker aan ,en heb weer heerlijk kunnen varen met mijn 9 mtr .. het was overigens niet echt druk ..ik had het drukker verwacht. voor morgen maar even kijken ..de voorspelling is dat de wind in de middag naar het westen draaid en afneemt..
|
|
|
Giertje
|
Komop Frank, een plaatje doet meer dan een praatje. Ook wat de wind betreft. Ik denk dat ik te snel naar huis ben gegaan.
|
|
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
heerlijk met de 10 meter bij de bunker Ging nog wel reddingsbrigade voorbij 2 vermiste kitesurfers. iemand bij aloha had 2 kiters heel ver zien gaan richting de windmolens en later zag hij/zij ze nietmeer en heeft de brigade gebeld. Ik heb deze mannen uit het water zien komen en heb het ook gemeld bij de brigade die mij vragen kwam stellen. Gingen om 2 mannen met een blauw zwarte en groen zwarte F-one bandit. maar was lekker van half 5 tot half 7
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
nieuwe speeltje binnen gekregen van t weekend, ozone edge 17m in nieuwstaat voor een mooi prijsje wilde er toch ook bijhoren dus dacht "kope"!
|
|
|
bredo
|
Nou Boudewijn dan kan je vandaag gelijk los gaan. Wat een lap zeg....
|
|
|
Giertje
|
Straks lach jij ons allemaal uit Boudewijn. Zitten wij te ouwetakkenbossen op het bankie en zien jou boven de dijk uit springen.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb net even het filmpje bekeken Richard..en het ziet er weer erg gezellig uit . Sal ziet er inderdaad uit als een top locatie En de echte kiteactie zien we waarschijnlijk wel in deel 2..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker filmpie hoor Ries. En Boudewijn, doe je goed. Heb je er ook een electrische pomp bij gekocht. Dat is helemaal de trend van 2013/2014. Ik zie nog weleens zo'n mannetje in het blauw ermee lopen op Schellie. Heel lang geleden kitesurfde hij ook. Nu ouwetakkebost en luncht hij alleen nog maar.
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Dankjewel allemaal, nu eerst nog even een bar regelen, ik zag dat mijn north bar er niet op past omdat die flagt op beide frontlines. Nu dus even een goedkoop barretje erbij regelen welke op 1 lijn flagt.
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Waar is het deze week een beetje goed kiten? Zag dat het donderdag vol Oost wordt, maar geen idee waar het dan goed is.
|
|
|
Menno82
|
Zelf nog nooit geweest, maar ik heb me laten vertellen dat Huizen met voldoende oosterwind goed te doen is.
Gedoog spot..
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
nu eerst nog even een bar regelen, ik zag dat mijn north bar er niet op past omdat die flagt op beide frontlines. Nu dus even een goedkoop barretje erbij regelen welke op 1 lijn flagt.
Zie het probleem niet,wat is erop tegen om op 2 powerlijnen te flaggen
|
|
|
BaSS
|
Zeg als ik ff niet oplet gooien jullie hier in no-time mijn goede naam te grabbel!! Ik ben één van de weinige kiters die de back-roll-180-kiteloop beheerst (tijdens halve backroll het water raken en dan kite in een volledige loop trekken en 20 meter verderop weer stijlvol boven water komen, dichtbij de kant is bonus) dus dat ik met jullie vaker lunch dan kite is helemaal zo erg nog niet! @Boudewijn: welcome to the club! Laat me maar weten wanneer je gaat kiten dan kom ik langs om je kite op te pompen. Tis natuurlijk wel zaak dat je zo snel mogelijk ook een compressortje aanschaft want alleen kiten als ik aanwezig ben/lunch is zonde van zo'n mooie Edge.
|
|
|