Haring High Richardt
|
Heb net even het filmpje bekeken Richard..en het ziet er weer erg gezellig uit . Sal ziet er inderdaad uit als een top locatie En de echte kiteactie zien we waarschijnlijk wel in deel 2.. Actie Actie gaat tie gaat tie in deel 2 ???? wat denk je zelf ????
http://vimeo.com/89831263
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
leuk fillempie hoor, Haring!
als je nou moet kiezen?
liever Sal of El Gouna..
Cumbuco is nr. 1 toch?
|
|
|
BaSS
|
Het nadeel van Cumbuco is het grote aantal Amsterdammers dat meegaat, maar het grootste nadeel is natuurlijk nog dat ik niet mee kan.
|
|
|
TBK
|
Waar ga jij dan naar toe Bas, dat heb ik nog niet gehoord ?
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zal eens vragen of ze jullie de volgende keer iets meer bij het gesprek willen betrekken. Vond jullie al een beetje buiten de boot vallen. Jullie moeten dan ook wel zelf een beetje het initiatief tonen hoor!!
|
|
|
hendri
Geen avatar
|
Ik heb thuis nog steeds een trapeze liggen die ik heb gevonden op schellinkhout. ik denk dat het een trapeze is van een vrij grote kerel. hij is ook vrij disco achtig gekleurd. hebben jullie enig idee van wie hij is ?
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Je weet het nooit met Oost! Net terug van Edam en leuk kunnen varen met de 10.
|
|
|
KiteFEEL
|
Heerlijke lesdag kunnen draaien op Edam. Begonnen met een bevroren autoruit, maar in de zon was het zelfs lekker warm geworden. Morgen spullen pakken en dan een weekje genieten in Kaapverdië/SAL. Heel veel fun de komende week in NH mannen! Hopelijk voor jullie nog wat meer wind dan dat ze nu voorspellen!!!
|
|
|
|
|
Giertje
|
Sven het ziet er goed uit op Sal (genoeg woei) Geniet er van!
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Denk dat ik de ochtend ff meepik
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Zover ik weet is het morgen mogelijk om in Edam, Enkhuizen, Medemblik te gaan kiten. Wat zijn de verschillen en wat is de beste keus.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
edam heeft echt een vlakke Lagune, en is nooit druk,
enkhuizen en medemblik vaak een klotsbak en druk
|
|
|
Giertje
|
Edam is vrij snel diep en je kan er moeilijk je kite oplaten. Ook die gasten die daar varen zijn niet echt aardig. Enkhuizen is zondermeer een top locatie. Medemblik is ook goed te doen.
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga morgen ook naar medemblik. Zo druk als in de zomer zal het er nog niet worden.
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Ik ga morgen ook naar medemblik. Zo druk als in de zomer zal het er nog niet worden.
Dat dacht ik vorige week donderdag ook, stond er toch mooi 35+ man op het water bij Schellinkhout! Ik ga in ieder geval morgen ook naar Medemblik
|
|
|