|
salvo
Geen avatar
|
ik ben beginner... Muiderberg is morgen te doen?
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga morgen ook naar medemblik. Zo druk als in de zomer zal het er nog niet worden.
Dat dacht ik vorige week donderdag ook, stond er toch mooi 35+ man op het water bij Schellinkhout! Ik ga in ieder geval morgen ook naar Medemblik Oh dat valt nog mee. Ik ben weleens gaan tellen in de zomer en maar gestopt bij 100. Donderdag in de ochtend waren er misschien 10.
|
|
|
Paul vd Steen
Geen avatar
Logs: 0 | 79 uur
|
Ik ga morgen ook naar medemblik. Zo druk als in de zomer zal het er nog niet worden.
Dat dacht ik vorige week donderdag ook, stond er toch mooi 35+ man op het water bij Schellinkhout! Ik ga in ieder geval morgen ook naar Medemblik Oh dat valt nog mee. Ik ben weleens gaan tellen in de zomer en maar gestopt bij 100. Donderdag in de ochtend waren er misschien 10. Dat is waar, maar voor een donderdag in Maart had ik het zeker niet verwacht
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Weet iemand hier hoe diep het is achter de strekdam op Medemblik? Lijkt me vrijdag en/of van het weekend ideaal om met mijn hydrofoil te gaan oefenen.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Dieper dan stadiep, bij de kant wel snel ondiep. Downwind niet echt plekken om fatsoenlijk het water uit te komen, het is te doen maar echt handig niet. Gewoon doen dus, prima plekkie er voor
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
ik ben beginner... Muiderberg is morgen te doen?
Nee, Muiderberg is niks met Oost. Gewoon naar Edam of Medemblik rijden.
|
|
|
salvo
Geen avatar
|
Ok snap ik. Dan ik denk t wordt Edam. Dank je Ride!
|
|
|
|
|
|
|
HighSurfer
Geen avatar
|
Hoi
Heeft iemand vorige week donderdag op schellinkhout mijn pompslang gevonden? Het is een pompslag van Cabrinha met enkel een cabrinha opzetstuk.
Kwam er net achter dat hij pleiten is. Ik hoop dat iemand hem gevonden heeft en de moeite wil nemen om hem terug te geven. Is wellicht niet heel veel waard ten opzichte van de rest van het spul maar heb op dit moment niet echt veel geld om een nieuwe te kopen dus hoop dat iemand mij kan helpen.
Heeft iemand misschien een oud pomp slangetje over?
Merkte vandaag ook op dat de pomp die ik even leende erg stroef ging. Ik denk dat meerdere kiters ook een stroeve oude pomp gebruiken en niet door hebben dat een nieuwe af en toe gesmeerde pomp een groot verschil kan maken. Mocht je hierover twijfelen, dan stel ik mijn pomp beschikbaar om te proberen en wellicht denk je dan ik moet mijn pomp ook even smeren of zelfs vervangen. Ik heb ook altijd een busje silicone spray in de auto liggen en daar wil ik je best mee helpen.
Je kan me herkennen aan de blauwe renaut clio en de cabrinha 2011 9m nomad zwart/rood en de cabrinha 2009 12m wit/rood.
Met vriendelijke groet,
Folkert Koldewijn
|
|
|
Giertje
|
Zo net terug van Edam. Topdag eerst met de 9 en later met de 10. Ik ben kapot. Lees net bij Arke 9 dagen Brazilie voor 499 euro.
|
|
|
@LaurenS
|
Aflossing van de wacht Ger, hij was lekker...helaas er mot ook gewerkt worden af en toe , was helemaal alleen tot 12 uur . Alle kiters stonden aan de Volendam kant . Lekker rustig dus .... epic !!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was om een uurtje of 15.30 op Edam...Ger en Tom waren al het water af ... Maar ik vond het niet meer de moeite ...wind was nog slechts zwak tot matig. Tobias en Dennis kwamen nog later en gingen nog wel even het water op ... maar veel spektakel was het niet. Hopelijk het weekend weer ..hoewel de windvoorspelling voor het weekend niet echt lekker zijn....weet je het nooit met Oostenwind..
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Twijfel nog steeds op morgen met mijn hydrofoil naar Medemblik te gaan. Twijfel twijfel...
Net even met Frank gepraat maar Medemblik is niet ideaal voor mijn Hydrofoil.
|
|
|
Langbeest
|
Nooit twijfelen Marc, doe ik ook nooit
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik kan beamen John dat oost maar klote is voor muiderberg Van het weekend de 17 meter maar eens gaan testen
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Net uit t werk toch maar geprobeerd, lag op de weg naar huis en Edam was toch weer een half uur verder rijden. Eens maar nooit meer
|
|
|
|