|
|
JimiHx
|
krijg net ook goede verhalen door van muiderberg......dat wordt m
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wijk nu 20 knp
Hahah, dat was om 16:10, neemt alleen maar af
|
|
|
Langbeest
|
Jij bent er dus blijkbaar niet geweest
|
|
|
pewpew
|
Andijk was heerlijk. Wel flink wat golven
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net terug van Edam .....en heb een lekkere avondsessie gehad en goed gepowerd met de 9 mtr gevaren..was wel de enigste kiter verder waren er alleen een aantal windsurfers Misschien morgen middag weer ....
|
|
|
Giertje
|
He He Frank, eindelijk het licht gezien. Ik kon helaas vandaag niet, maar morgen nieuwe kansen.
|
|
|
simon106
Geen avatar
|
wijk was heerlijk! ook nog aan bandit 6 gehangen met dank aan f-one en van den berg!
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen weer ff spelen. Nog niet over uit waar ik ga Morgen maar ff de windmeters en live updates bekijken, dan maar beslissen.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Sta om een uur of 11 bij het bunkertje..komt goe
|
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
Sta om een uur of 11 bij het bunkertje..komt goe Laurens al een update over Wijk@bunker?http://karel.firestorm.nl/all.html geeft 12,2 knp
|
|
|
@LaurenS
|
Er wordt hier gepowered met de 12 gevaren,zat dus.ik pak mijn 11
|
|
|
|
@LaurenS
|
Fraaie sessie op Wijk gehad met meer dan genoeg woei voor de 11 edge. Nog even aan de 12 meter catalyst gehangen van Nick... Ook een lekkere snelle kite hoor met iets minder lowend dan de edge maar zeker het overwegen waard in 9 meter
|
|
|
meccaloha
Logs: 0 | 4 uur
|
Er hadden voor mij wel wat knoopjes bij gemogen zag toch nog veel mensen upwind lopen naar de bunker..
|
|
|
@LaurenS
|
Dan hadden ze te kleine kites
|
|
|
|
Giertje
|
Wat een mooie middag weer op Edam. Heerlijk gevaren samen met Onderaqua en wat heb je toch een plezier van die wiervelden. daar door heb je hele stukken vlakwater en als je er op land dan lijkt het wel een tempur matras.
|
|
|