So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik ga broodje smeren, spullen in de auto gooien en over een half uurtje off to Andijk. Zie het daar wel. Hier waait het al. Komt helemaal goed. Is dat niet alleen de wind van de gigantische hoosbui ?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat nu John, 2015 Edge's ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat nu John, 2015 Edge's Ja man die gasten kiten al zonder wind Mannen in de buurt van Andijk even opletten volgens buienradar komt daar rond 14.00 uur een onweersbui over
|
|
|
DM2008
|
Hoor graag een update vanaf de spot, wil graag varen maar kom vanaf houten dus liever niet voor nop naar Medemblik of Andijk !
|
|
|
Ciel
Geen avatar
|
ja same here (amsterdam)! mijn ervaring is dat voorspellingen met oost/noordoost vaak slecht kloppen, bovendien zeggen ze allemaal net weer wat anders, dus ik ben erg benieuwd naar de wind einde middag in Enkhuizen/Andijk/Medemblik...!
|
|
|
DM2008
|
Lastig te voorspellen windrichting idd! Heb dit jaar al een paar keer voor niks op Edam gestaan, terwijl Houtrib nota bene prima wind gaf. Zowel ONO-O-OZO ...
Maar hoop dat het aangaat en blijft ????????
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waren net in Andijk. Effies gevaren. Iets teveel oostbdus we rijden nu door naar Medemblik. Daar is het beter.
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Het enige betrouwbare dat ik zie in de voorspellingen is dat er nog flink wat onweer op NH afkomt ..... ik hoop morgen op iets beter weer!
PS. hier in de straten van Amsterdam zijn mooie vlakwaterspots aan het ontstaan..... alleen beetje veel obstakels
|
|
|
DM2008
|
Dank voor de update en horen graag meer vanaf Medemblik dan!
|
|
|
Ciel
Geen avatar
|
haha ja idd veel water hier...en het wordt ook eindelijk weer licht: net mijn bureaulamp uitgedaan!... ook namens mij dank voor de update in NH, ik wacht sowieso nog even tot uurtje of 17, en misschien wel tot morgenmiddag... tenzij het straks droog is en de wind aantrekt, dan wil ik nog best een autoritje aan wagen!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hier op La Ballena is het ook top (not) ik denk vergelijkbaar met Amsterdam......veeel regen ..no wind Kan zo vanuit mijn caravan het water op...
|
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
ook zoiets zwafra? jammer dat de wind noord oost is windvlagen tot 29 knopen at the moment op wijk
wel op de ijmuiden meter ja
|
|
|
djsproon
Geen avatar
|
Zal het vanavond nog wat zijn bij Medemblik? In Adam waait het nu redelijk, maar heb geen zin om voor niks te rijden voor weinig wind en/of een heerlijke onweersbui.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Zal het vanavond nog wat zijn bij Medemblik? In Adam waait het nu redelijk, maar heb geen zin om voor niks te rijden voor weinig wind en/of een heerlijke onweersbui.
ja het waait leuk. anders ijburg of edam kan ook he
|
|
|
bredo
|
Hier in granville ook veel regen maar daarvoor wel even kunnen varen,jihaaaa! En hier ook met bakken uit de lucht, gelijk een overstroming, niet normaal meer..
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Inderdaad straks maar even op medemblik kijken. Hoop dat het puntje van de onweersbui er net langs heen gaat.
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
zo, in bloemendaal mijn schuur weer omgetoverd in een binnenzwembad.. noordoostenwind. en nog een onweersbui op komst in NH, ik laat de autorit voor vanavond even schieten. ik heb morgenmiddag vrijgekomen. kijk wel waar ik heen moet rijden. grote spullen gaan mee, dus meters maken zal ik.
|
|
|
PeeWee
|
Was weer een lekker sessie-tje op medemblik . 9m loopies oefenen, lekkah. Was wel weer een beetje kermis op de kant See joes
|
|
|
Yoram
|
Ah doet me deug dit te lezen...Heb nog staan twijfelen om richting Medemblik te rijden, uiteindelijk ergens beland met 10kn
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Was wel weer een beetje kermis op de kant Ja kerst komt vroeg dit jaar. Er was al een aardig versierde boom bij.
|
|
|