PeeWee
|
Top ochtend op schellie. Stond ook lekker overpowered met de 9 c4. Dag goed afgesloten door vol op mn muil te gaan bij de eerste zwemlijn Ps die zwarte edge ging niet nirmaal hoog idd Jij was toch niet degene die vandaag bijna een vrouwtje onthoofde die op het strandje foto's stond te nemen? Wat een actie:-(
|
|
|
Koeleman
|
Kite stond op 11 dus lijkt me sterk?
|
|
|
PeeWee
|
OK, was meer mijn verbazing die sprak (ipv beschuldigend). Het leek namelijk soms wel weer een beetje kermis.
See joes
|
|
|
BdB
|
Van 08.30 tot 11 supersessie bij WaZ gehad, wat een topwind! Inderdaad hoog in de 20 met stoten tot halverwege de 30, lekkerrrrr! Op een gegeven moment werden de golven wel erg rommelig.
1e sessie met de Park 8m 2014, wat een prima kite is dat!
was jij degene die hem heeft laten spoelen, wijk was lekker van 08.30 tot 11.00 prima gevaren
|
|
|
|
Giertje
|
John ongelofellijk wat een formidable techniek heb jij. Ik denk dat je zekker zo 17 meter boven mij uit zweefde, zelfs zwafra heb ik nog nooit op die hoogte gezien maar ja jij bent ook 10 jaar jonger dus dat mag ook wel. Maar hoe kan het nou dat jij met je 9 edge aan het kiten bent terwijl ome Herman overpowered met zijn 7 aan het varen is? Ook vriendje Onderaqua gaat steets hoger wat een topper gaat die gast worden, krijgen jullie nog een geduchte concurrent aan.
|
|
|
PeeWee
|
Ik ben om, een edge 9m staat in de planning . Weggooien die directional en vliegen . Vliegen like it's my birthday Niks tacken, gypen, ollies, etc. Vliegen See joes
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Lekker bezig daar als ik het zo hoor. Mooi hoor! Vanaf maandag ben ik ook van de partij, dan gaat t echt losss!
|
|
|
audi
|
Moet toch geweldig zijn John om een kite zo te ontmaagden.
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja maar als ik dat doe, dan ben ik zo. Ang dat ik op mijn tere zieltje getrapt word. Ben nogal een gevoelig mens. Nou let op!! Hè John, hoe staat je nieuwe bankje
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach mijn jongen toch. Bankje staat toppie. Het bankje is wel 3,5 meter breed en 1,70 meter diep. En dan nog een dikke stoel erbij. Maar staat wel helemaal top. Echt te gekke loungebank. We kunnen eindelijk weer normaal zitten thuis
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Naast het kiten, is dit onze uitlaatklep Tim. Dus zetten we allemaal vrij onzinnige dingen op dit forum. Dat weet je nou zo langzamerhand toch wel. Wees blij dat Harinkie op Texel zit, want dan gaat het echt helemaal nergens over Denk dat zijn internetverbinding daar te zwak is om filmpies te uploaden. Morgen weer werken na 5 weken vrij te zijn geweest. Misschien morgen na het werk. En dinsdag na het werk. En woensdag de hele dag. En donderdag na het werk. En vrijdag de hele dag
|
|
|
|
Langbeest
|
Was inderdaad lekker gisteren, vol power met de 9. Tevens erg gezellig met alle slappe verhalen.......heerlijk. van de week nog maar een paar keer.
|
|
|
DM2008
|
Van 08.30 tot 11 supersessie bij WaZ gehad, wat een topwind! Inderdaad hoog in de 20 met stoten tot halverwege de 30, lekkerrrrr! Op een gegeven moment werden de golven wel erg rommelig.
1e sessie met de Park 8m 2014, wat een prima kite is dat!
was jij degene die hem heeft laten spoelen, wijk was lekker van 08.30 tot 11.00 prima gevaren Ik voer met de blauw/gele, dus nee!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
ja vanmiddag wordt het vrij onbestendig kijken of het nog gaat lukken morgen zowiezo dan wordt het weer top
|
|
|
|