thelastV8
|
Wie weet en heeft de oplossing voor dit probleem ????
Kite vaarbewijs? alleen je vlieger de lucht in als je deze bezit....
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
- Bord plaatsen met info: First time? - Bij alle spot vermeldingen hier, op hanglos en NKV meer specifiek op de gevaren wijzen?
nou goed, vinnetjes met pijn en moeite erop gekregen, inpakken en naar schellinkwoude.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Als beginner gewoon niet kiten boven de 25kn, dat lost heel veel op. Wanneer ben je geen beginner meer? Zodra je je handen netjes in het midden van de bar houd, je kan varen zonder constant naar je kite te kijken, uiteraard netjes upwind kan gaan, voorrangsregels kent en toepast, je snelheid goed kan controleren en kan keren zonder het water te raken en bovenal eerst kijkt voor je keert.
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Hoe is het bij Schellinkhout mensen? Updateje iemand?
Er lijkt toch wat weinig wind te zijn en wat meer bij Wijk.... dus denk ik dat ik die kant op ga.
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
thanks frank, topinfo. was er vandaag dus op schellinkhout, was net te weinig wind voor die 9m. wel al het gloednieuwe spul uit kunnen testen. en natuurlijk in voet snijden aan de bodem toch maar schoentjes daar zolang als ik nog veel loop in plaats van vaar
|
|
|
bubbeltje
|
Snee in voet: check...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kite vaarbewijs? alleen je vlieger de lucht in als je deze bezit.... En............................. Top sessie vanmiddag ??? Goeie kite controle, zag er goedt uit Was weer lekker vandaag met de 13, had nog iets meer wind bij gekund maar toch weer genoten. Wel jammer dat ik het Beun spektakel gemist heb, had ik graag bij willen wezen . Beun vaart 1 week in Braziliel en een dag op Schell per jaar en dan dit. Gelukkig geen schade aan lijf en Kite, dus weer een geluk bij een ongeluk.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja die kiterelease van Beuntje....piste bijna in mijn pak man Alweer een heerlijk daggie gehad op Schell! Prima met de 11m kunnen spelen in het zonnetje. Was alleen jammer dat we net te laat de kite oprolden... Vette bui eroverheen. Kite nu weer lekker droog in het tassie hoor. Gezellige badgastuh op de spot en weer leuke acties gezien( hè Beun en bubbeltje)
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hier in Spanje ook weer een top sessie geboekt heerlijk geknald met de 9 mtr de tramontana komt nu lekker door.... ga wel een dagje eerder naar huis want zondag ziet er voor Schellinkhout perfect uit en die wil ik niet missen .. See you.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Zo was weer een lekker daggie op schel Werd afgeleid aan de kant door een kitechick nie meer doen levensgevaarlijk Kite in een loop en relaese en snap safetyline kaput kite over de dijk en over de weg maar kwam goed terecht dus kon hem zo weer oprollen En tuurlijk lache he pestlijertjes aan de kant Had wel mazzel 1klein gaatje en lijntje stuk maar effe naar vdberg en hoppa tis weer gemaakt JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo was weer een lekker daggie op schel Werd afgeleid aan de kant door een kitechick nie meer doen levensgevaarlijk Kite in een loop en relaese en snap safetyline kaput kite over de dijk en over de weg maar kwam goed terecht dus kon hem zo weer oprollen En tuurlijk lache he pestlijertjes aan de kant Had wel mazzel 1klein gaatje en lijntje stuk maar effe naar vdberg en hoppa tis weer gemaakt JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Klinkt als een typische zomerkiter, misschien een opfriscursus bij Peter boeken?
|
|
|
|
TBK
|
"Mountenbike in de verkoop en 7 meter in bestelling! " Nog ff en dan gaan vrouw , hond en kat ook ! Mooi hé kiten, het geeft zoveel rust .
|
|
|
thelastV8
|
" Nog ff en dan gaan vrouw , hond en kat ook ! Mooi hé kiten, het geeft zoveel rust . " haha, ja, heb me in tijden niet zo ontspannen gevoeld.
|
|
|
|
pewpew
|
kom net terug van wijk aan zee. Ik laat scheten die nog harder waaien
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Tja heb ook een poging gewaagd op Egmond met de 12m. Maar dat was niet veel soeps helaas. Zondag maar weer een poging wagen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oh ja gister met de Nitro 14m gekite op Schel, hij is goedgekeurd Vind alleen de bar een beetje een harde grip hebben, misschien even wennen.
|
|
|
|
|