Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vakantie weer om... .Morgen ochtend weer vanuit het (redelijk) zonnige spanje naar het koude regenachtige nederland En dan maar hopen dat het zondag goed waait want ik ben wel weer toe aan een echte hardweer sessie.. See you... Goed dat je weer terug bent Zwaf. Gewoon een keer echt lekker varen. Nederland blijft toch 1 van de beste landen om lekker te kunnen knallen. Die paar knullige sessies van La Ballena ben je na zondag weer zo vergeten
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er weer zeker goed uit voor de komende vier dagen. Morgenmiddag Warming up zaterdag en zondag Top maandagmiddag Cooling down.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was lekkel met de 9 meter op Wijk . Varen van de bunker naar de pier door de golven, lekker hoorrrr Weinig schel badgaste gezien, waar waren jullie ??? Ik Kwam zelfs een ping ponger uit mijn dorp tegen. Is pas begonnen met kiten en vaart nu voor de 5de keer en maakte vanmiddag zijn eerste 200meter op Wijk, ongelofelijk Ik zelf ging pas na 5 jaar varen op Wijk en hij al na 5 keer
|
|
|
thelastV8
|
Ging heerlijk naamgenoot, dank voor het compliment! Wat een heerlijk gevoel .
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Op schell miss richard haha . Wind was goed ,golven en brekers heel kort op elkaar kon weinig jumps lekker afmaken,morgen beter ga in de ochtend dan de minste regen hoop ik
|
|
|
pewpew
|
was ook op wijk maar geen haring gezien.
|
|
|
Giertje
|
Ja het is algemeen bekend die Haring vertelt wel meer sterke verhalen. Ik heb weer een Top daggie gehad op Schell, zo te zien de eerste van de vier want het ziet er geweldig uit voor de komende dagen.
|
|
|
audi
|
Morgen weer schel. 10 on the spot
|
|
|
JimiHx
|
Ga morgen zelf ook ff lekker knallen op schel
Mijn zus heeft afgelopen vrijdag driedaagse kite-cursus afgerond bij Natural High in Brouwersdam en ze hebben haar het ok gegeven om zelf spullen te huren en verder te oefenen. Ze heeft al meerdere keren een aantal meter gevaren.
Alleen waaide het volgens de kiteschool vandaag en morgen iets te hard voor haar daar op zee.....denken jullie dat dit ook geldt voor schellinkhout morgen voor haar? Zie nu op wisuki 19 knp met 29 vlagen staan
|
|
|
Giertje
|
Wees nou maar voorzichtig met je zus en laat haar de eerst komende keren niet kiten boven de 20 knots en zeker niet morgen want dan is het ook nog eens stervens druk.
|
|
|
JimiHx
|
ok, thx. Zie wel dat ie op de avond meer richting de 16 gaat. Maar dat komt mij niet te best uit. Maandagavond zakt ie ook weer wat in. Denk dat ik haar daar maar even onder mijn begeleiding laat varen
Heb een 7 en een 10 voor haar
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen is het absoluut geen weer voor beginners, ook niet op Schellinkhout ook al geven de voorspellingen minder wind voor Schellinkhout. De vlagen zijn vaak net zo hard als aan de kust maar dan is de constante wind veel zachter. Wacht eerst maar de dagen af dat het tussen de 15-25kn (25kn vlagen max) waait, en ga dan oefenen.
|
|
|
BdB
|
ok, thx. Zie wel dat ie op de avond meer richting de 16 gaat. Maar dat komt mij niet te best uit. Maandagavond zakt ie ook weer wat in. Denk dat ik haar daar maar even onder mijn begeleiding laat varen
Heb een 7 en een 10 voor haar
Luister naar Frank, ze gaat nu niet gelukkig worden aan een 7 dat is een stuk nerveuzer dan een 10 en straft je harder af. Daarnaast wordt er een verschil in 10knp opgegeven geen beginners windje. Zijn de afgelopen weken al genoeg ongelukken gebeurt op schell. Dus respecteer de wind
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren Hoelaat zijn we er morgen Ben er klaar voor Alles weer gemaakt en tiptop inorde Lamaar komen al die knopen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
Probeer er morgen rond een uur of 10 te zijn.
|
|
|
JimiHx
|
ok thx mannen....ff wachten voor haar dus ze staat wel te springen van enthousiasme
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank hoeveel nachies nog Zijn we er klaar voor.??
|
|
|
TBK
|
Nog 25 naggies, 6 uur, 23 minuten en 12 seconden dan gaan we los Hans. Natuurlijk helemaal klaar voor en heb er enorm ceel zin in.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben er al tijden klaar voor Hans. Top dat je kite weer gefixed is man. Echt geluk gehad!! Ik zit ff op de route. Straks weer negen dagen vrij
|
|
|
|
|
|