bredo
|
Nou hier bij Castricum de ene zwarte regen wolk naar de ander. Ik weet het niet hoor...ben ook vast de enige?!
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Wilde ook straks naar Castricum gaan, maar even die regen en onweer afwachten want dit is niks.....
|
|
|
bredo
|
Wilde ook straks naar Castricum gaan, maar even die regen en onweer afwachten want dit is niks.....
Wie ben jij ? idd nu weer heel heavy rain en donder. ik ga niet want moet straks ook weer de kidneren halen. Morgen weer?! Het ziet er dan beter uit. Ook een een jump en speed wedstrijd bij SaS.
|
|
|
pewpew
|
Schel waait het niet.maar wel heel veel regen. Ik smeer em
|
|
|
|
audi
|
Ik wacht ook nog even. Kijk om 12 uur of het nog wat gaat worden.
|
|
|
PeeWee
|
Inderdaad Schellie is nog niks. Ga na de lunch nog wel ff kijken. See joes
|
|
|
Ro@ld
|
Dan wachten we dus nog maar even :-( hoop Idd dat het na 12:00 iets beter word
|
|
|
|
|
|
pewpew
|
mmm lijkt me niet echt de moeite vandaag
Je woont toch in hoorn? ga voor mij ff kijken dan. ik kon vanochtend niet dus je moet kiten voor iedereen die alleen de ochtend vrij hebben
|
|
|
bredo
|
nu 13 tot 15 knopen op castricum en alleen maar regen, bah bah bah!!
|
|
|
pewpew
|
jup, we zijn flink in het ootje genomen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo was weer als vanouds heerlijke jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kreten over het markermeer we waren al vroeg op pad herman kwam me halen om lekker los te gaan bedankt vriend nou los ging het no wind en alleen maar regen regen regen regen rond half 11 kwam de wind en gingen we los dwars door de regen heen die bleef maar vallen maar dat deed ons niks kim ging helemaal los op het water en heb zowaar 19 meter gevaren top kim na afloop effe lekker bij mc d geweest effe nalullen over de dag was lekker bas bedankt op naar de volgende keer effe oefenen voor brasil een top beundaggie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA
volgende keer ben je er weer bij john komt wel goed
|
|
|
Ro@ld
|
Vanmiddag ondanks het k*t weer ff heerlijk gevaren. Zwafra nog bedankt voor de afstellingen tip van me Kite Vloog echt een stuk beter daarna :-)
|
|
|
FlyingHigh
|
Weer lekker gespeeld op Schell in een zoot regen. Stond goed gepowered met de 11m. Hoop badgastuh weer ter plaatse, dus ook nog gezellig serieuze gesprekken gevoerd Volgende keer toch maar met het zonnetje erbij graag.
|
|
|
Giertje
|
Hey, regensmurfen stoer hoor kiten met die regen. En dan nog tussendoor serieuze gesprekken nou als dat de nieuwe trend is ga ik een andere hobby zoeken.
|
|
|
FlyingHigh
|
Wij wilden alleen maar trachten om op jouw niveau te praten Ger.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het was weer een TOPsessie na de eerste lichtflits was iedereen retesnel van het water af Zag nog onder een kite wat rookpluimen vandaan komen ja hoor Herman en Bas lagen daar heerlijk te stomen en Kim zat er bij en keek er naar
|
|
|
|
BaSS
|
Topsessie weer vandaag! Een volle 20 minuten gevaren... dus.. best veel.. 25 graden en zon ... was het niet .. wel regen, onweer, hagel en ik denk wat sneeuw gehad. Gelukkig zijn die RPM's erg geschikt om onder te liggen (vooral de 2013 versie) dus gezellig met Kim (oh ja en Herman ) onder mn kite gelegen.. 't werd er niet veel droger op.. Koppie Thee by de McD ook al gezellie.. Al met al, best gezellig dat kiten! Morgen nog kiten John ?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Haring Hai Richard Produktions Presendt TEKSEL Hollyday TOP VAKANTIE !!!!!!! Schitterd Weer en Windt Erg Gezellig met de Moiden en Schoonzoon Enjoy de beelden, Laterrrrrrr
http://vimeo.com/104128723
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
ja die lichtflits zag ik toen ik weer wegreed. Ik dacht nog van shit dr gingen nog wat lui juist het water op. Het was een mooie tocht van Amsterdam naar SW, en weer terug naar Amsterdam.
Morgen richting het ouderlijke en onderweg stoppen op Oostvoorne. Daar maar eens proberen! Vroeg op staat mooi windje volgens de Gurus. En dan volgende week 2 weken Portugal. Heb al een mooie lagune op het oog. Yes! Als ik terugkom hopelijk volleert kiter haha. Goed weekend allen de beulen.
|
|
|