|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Volgus mij waait het aan zee net even beter We gaan het beleven Voor de Tesselaars veel plezier daar Oh ja denken jullie daar om die hoop stenen die daar in de zee liggen, is wel lekker met westenwind
|
|
|
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Het ziet er nogal goed uit qua wind en zon! Ik neem mijn kites alvast mee, moet nog ff aan het werk, probeer zo efficient mogelijk alles te regelen en ik rij daarna door naar Wijk! Ik probeer rond 12.30 uur bij Timboektoe te zijn.
|
|
|
Guust
|
Ik ben vanmiddag bij het Bunkertje!
|
|
|
Langbeest
|
En hop, op de boot naar Texel
|
|
|
|
Repete
|
zometeen IJmuiden
|
|
|
|
|
Yurii92
|
Bestaat er toevallig een ''watsapp'' groep met beginnend kiters in de omgeving N-holland? Zag dat die van andere regio's er soms wel was. Ik zoek nog een slachtoffer om samen mee te kiten
Gr Yuri
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer eens lekker op schellie lekker ZW windtje zo, n knoopie of 18 tot 26 goed gepowerd met mijn 9 mtr....morgenochtend staat de wind nog even door dus om een uurtje of 10 weer naar schellie. See you.. .
|
|
|
Rbmace
Geen avatar
|
Yuri,
Ik heb je een PM berichtje gestuurd met mijn telefoon nummer, ik ga morgenochtend naar Schell rond een uur of 10 denk ik.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik moet plotseling werken morgen heren dus sla even over. Have fun en doe maar een paar jumpies voor mij
|
|
|
Ro@ld
|
Gaan we zeker voor je doen ;-) morgen ochtend lekker even botsen
|
|
|
|
Ro@ld
|
Dank je gaat vast lukken ;-)
|
|
|
DM2008
|
Was een beetje laat op WaZ Pier, pas om 6 uur, en had in het begin de verkeerde maat mee op het water: 8 meter. Gelukkig trok de wind wat aan tot 25/31 dus heb ik heerlijk kunnen spelen, golven waren top met mooie vlakke stukken ertussen. Meer van dit soort dagen!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen schellie heren hoelaat gaan we los ????????????????? JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|