|
|
joosie
|
Gisteren eerst ff op medemblik, was erg rustig3 kiters, Zag je nog ff loopen frank daarna ging je achter de dam kite De wind was toch uit oost- zuid oost ben doorgereden naar Enkhuizen daar waren meer kiters stuk of 10 heerlijk gevaren van 12:30 tot 16:00 met de nieuwe Edge, timing om te springen is net ff anders, wel met de backroll enorme lift gekregen hoooog
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ah ja, was te weinig wind voor de 9 toen eigenlijk Joost. Hoe was Enkhuizen? Daar al jaren niet gekite, ook maar eens aan doen met ozo.
|
|
|
joosie
|
Enkie was lekker alleen geen zon, en al bijna het hele jaar hangt de F-one bandit daar in de bomen hij is nu al pittig aan het vergaan scheuren zitten er al in
|
|
|
Ro@ld
|
Wat zie ik nou Joost ook besmet met het Edge virus mooi spul hoor veel plezier er mee!
|
|
|
@LaurenS
|
Wat zie ik nou Joost ook besmet met het Edge virus mooi spul hoor veel plezier er mee! Tja blijft een bizarre kite , morgen en woensdag maar weer ff het water op ,ziet er goed uit wat betreft het wapperen
|
|
|
audi
|
Peter waar ga jij heen? Ik kan tussen 11 en half 12 bij het water zijn. Ik ga hij liefst naar Enkhuizen of Medemblik
|
|
|
the littleman
|
Ik ga ook ff in de ochtend! Blikkie of Enk?????
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ziet er zeker goed uit morgen. Heb daarom maar een daggie vrij genomen. Waar gaan we heen Ik ga rond 08.30 uur rijden Enkhuizen was zaterdag wel erg lekker hoor. Kwam mooi binnen bij de steigers.
|
|
|
joosie
|
Thanks Ro@ld, morgen ochten vrij dusss nog ff een opfris sessie Waar gaan we heen enkhuizen was zaterdag heerlijk en voor morgen is hij nog meer oost dus medemblik kan ook lekker achter de dam??? keuze keuze He kleine dwerg morgen nog ff meerijden?
|
|
|
|
the littleman
|
Ja goed Jostie Enkhuizen lijkt mij goed, maar hoe moet ik dan met mijn boots het water in?
|
|
|
Ride
|
Gewoon met dat kleine kontje op de steiger zitten en erin springen
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Leren met je board op de voorkant rail te ''lopen'' oefening baart kunst, kost alleen vrij veel energie
|
|
|
Ride
|
Alsje bij die steigers het water instapt, is het enkeldiep dus daar kun je ook gewoon zitten
|
|
|
FlyingHigh
|
Dacht dat jij je straps en pads er weer op had gezet?? Boots waren toch te frips
|
|
|
the littleman
|
Heb de sokken besteld die Frank had. Toppers Maarruh ik spring gewoon vanaf het gras het water in 9.15 op enkie met Jostie dus
|
|
|
joosie
|
Morgen naar Enkhuizen, Bas komt ook in de ochtend gezellig met z'n alle ff in t zonnetje kite met zijn flysmurfer
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi, ben er ook rond die tijd Ik draai me nog ff een keer of 20 om , eerst ff uitslapen en dan rustig het water opzoeken... Denk Medemblik achter het daikie in het haventje laterzzzz
|
|
|
Ro@ld
|
Veel plezier (kitehigh_kitesmiley)voor die gaan vandaag, ik moet helaas keihard aan het werk
|
|
|
Ride
|
Nou, zoveel wind staat er niet. Ga ik toch geen vrij voor nemen. Ik pas mannen en ga toch maar aan het werk. Voor 16-17 knoopies vind ik het niet waard. Have fun
|
|
|
the littleman
|
(ohoh_kitesmiley)Er staat volgens mij 20
|
|
|