|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ik kijk nu naar buiten en het nodig echt uit tot een kitesessie.....Not Het storm nog behoorlijk en het hoost hier.. Maar respect voor degene die vandaag het water opgaan.. Ik ga nog even werken.. hoop dat het morgen wat beter is.....
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Licht uitgedaan op Wijk met Theo. Even zalig geknalt met de zeventjes. Loepies gingen ook weer lekker dus dat stemt me goed. Nog even aan de Switch van Theo gehangen. Echt een zalige kite ,supersmooth met veel depower. Heel eat anders dan die trekzakken van 3 jaar gelee... Vier uurtjes erop gestaan en bijna zonder regen. Was een sessie voor in de boekies.... Big smile.
|
|
|
Wanda
|
Nog een uurtje kunnen varen vanmiddag op Schell... wind zakte helaas wat in, maar nog wel even kunnen spelen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tralaladiehopsasa wat was ie weer lekker met de 7 op Wijkiki , Met drie man op de grote zee wat een speeltuin zeg die is niet meer van me bek te slaan. Zoals Peter zegt die Nitro 7 is goegekeurd helemaal lekker. Na dat de wind wat meer naar west draaide werd het nog beter en lekker van de Bunker naar de Pier knalluh jiiiihaaaaa Peter ook nog met me Nitro gespeeld en dacht effe Theo laten schrikken en parkeert hem op het strand, niks aan de hand hij is bombproof Zondag weer zon dag graag, hoeze hoezee hoezee
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Even specifiek een bericht jullie: als je het ergens niet mee eens bent ga dit dan niet openlijk in hetzelfde topic ter discussie stellen. Dat is offtopic en niet de manier om je gelijk te halen. Stuur een PM of open in het uiterste geval een apart topic als je perse publiekelijk wilt doen. Maar houd bij dat laatste wel rekening dat op de man spelen niet toegestaan is en jullie humor ook niet altijd begrepen word.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Even specifiek een bericht jullie: als je het ergens niet mee eens bent ga dit dan niet openlijk in hetzelfde topic ter discussie stellen. Dat is offtopic en niet de manier om je gelijk te halen. Stuur een PM of open in het uiterste geval een apart topic als je perse publiekelijk wilt doen. Maar houd bij dat laatste wel rekening dat op de man spelen niet toegestaan is en jullie humor ook niet altijd begrepen word.
Duidelijk Ik snap er niks van ?? Waar gaat dit over ?? Kan dat even uitgelegd worden Evan ?? Morgen weer Theo?,Neem je die hapsnurker Haring ook mee...of mot ie weer naar boring Schell met ZW ha ha, hoe laat kom je me halen Theo ?? heb er na 4 weken niet gevaren omwijs veel zin in
|
|
|
@LaurenS
|
Ik snap er niks van ?? Waar gaat dit over ?? Kan dat even uitgelegd worden Evan ??
Doet ie wel via PM denk
|
|
|
Giertje
|
Evan, wij in Noord Holland zijn maar eenvoudige boeren, dus enige uitleg is wel gewenst.
|
|
|
@LaurenS
|
Evan, wij in Noord Holland zijn maar eenvoudige boeren, dus enige uitleg is wel gewenst. Hou mij erbuiten,ik ben een universitair opgeleide jongen uit de GROTE stad
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Als je niet weet waar het over gaat is het niet van toepassing op jou
|
|
|
Giertje
|
Peter sorry ik had het kunnen weten. Hoogvlieger! en dan loop je hem ook nog.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen weer Theo?,Neem je die hapsnurker Haring ook mee...of mot ie weer naar boring Schell met ZW Ik lees net dat de Haringhapper ook mee gaat Zie wel dat de wind nu op ZZW staat, dat is (vind ik) niet ideaal voor op zee, recht de golven in beuken vinden me knietjes niet lekker We kijken het wel even aan misschien wordt het wel weer west net als gister Wie kiep in tats.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Alsjeblieft meneer Theo hier de windrichting: http://www.buienradar.nl/pluimIdd Zzw is bagger @ Wijk maar IJmuiden is dan wel te doen als je niet het koude binnenwater op wil
|
|
|
|
pewpew
|
morgen dus schel?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lijkt goed te komen met de wind voor zee, gaat pas als het licht uitgaat naar de ZZW hoek zoals het er nu uitziet. Ben een uurtje of 11a 12 op Wijk
|
|
|
mocem
|
Bunker of pier?
|
|
|
@LaurenS
|
Bunkertje denk ik, lekkerder met ZW !