Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Rosse, zwart of goud............morgenochtend in ieder geval naar Schellinkhout Experimenteel dichter. Best wel goed, al vind ik zelf
|
|
|
|
TBK
|
Ik kan helaas vrijdag pas weer van de partij zijn. Have fun John
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen feesie ,en word ik in de blommetjes gezet,al weer 25 jaar bij de baas....dus helaas geen kite relaas. Veel plezier John , staat een lekker windje met hoge temp.. have fun pi.
|
|
|
arvidnl
|
Ik ben morgen ook vrij.waar gaat iedereen kiten en hoe laat?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen feesie ,en word ik in de blommetjes gezet,al weer 25 jaar bij de baas....dus helaas geen kite relaas. Veel plezier John , staat een lekker windje met hoge temp.. have fun pi. Leuk hoor. Bloemetje, kusje van de baas en natuurlijk een maandsalaris extra. En bedankt baas voor het betalen van het trippie naar Kaapstad. Hahahahaha, veel plezier pik Ik kan helaas vrijdag pas weer van de partij zijn. Have fun John Vrijdag kan ik niet Frank. Moet ik naar de notaris voor een stukkie grond dat ik erbij gekocht heb. Jij dan veel fun
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren veel plezier morgen john en herman zo al 25 jaar peter ongelofelijk JE BENT NOOIT AAN HET WERK ALLEEN MAAR KITEN maar eh veel plezier en nog vele van zulke jaren erbij JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA
zondag ben ik weer eens van de partij
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Gaat lukken Hans!! vet zin in morgen...ziet er goed uit. Jammer dat je niet mee kan!! Doe je goed Peet. Laat ze maar schuiven morgen
|
|
|
Peter G
|
Gaat er nog iemand naar Wijk - Pier of Bunker ?
|
|
|
arvidnl
|
Ik twijfel tussen schell en wijk. Ligt er aan waar iedereen naartoe gaat en hoe laat.
|
|
|
|
Peter G
|
Ga begin v/d middag naar IJmuiden of Wijk - Bunker/Pier.
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik probeer direct na middaguurbuitje op het water te staan bij Wijk a Z Bunker tot de >40kn vlagen het lastig maken in de middag
|
|
|
arvidnl
|
oke besluit genomen. ga zo rijden richting de bunker.
|
|
|
ErikFanatic
|
Er wordt gesproken over vanavond windstoten (uitschieters) tot maximaal 38 kpn. Maar dat lijkt me niet echt relevant aangezien 16:31uur de zon onder is. Dan zijn we natuurlijk al lang het water af.
Zal in de loop van de dag wel steeds verder aantrekken waarschijnlijk, momenteel met 21kpn op Hvh nog rustig te nomen..
*edit, ik zie op surfweer dat om 16:00 uur de wind op zijn piek is, en hiervoor gewaarschuwd wordt. Dus toch maar goed opletten allemaal!
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Goed bezig (badt) gaste, lekkerr hoorrr . 25 jaar Peet dan heb je genoeg gewerkt je ken stoppe, toch van harte, Ik wist helemaal niet dat jij werk had ? Ik dacht altijd dat je werkeloos was en een gigantisch erfenis had gehad, je kite ook zoveel Morgen de hele dag vrij en de verwachting is dat de 7 meter welk onder het stof zit het water op kan, Waar gaan we heen ?, heb er nu al zin in , Theooootje vrij ?? Hoe laat gaan we wegg ??
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waar gaan we heen ?, heb er nu al zin in ThumpsUp, Theooootje vrij ?? Hoe laat gaan we wegg ?? Wind is west dus de keuze is niet zo moeilijk dacht ik Ja vrijdag he, is vrij. Jij rij dus jij mag je de tijd zeggen
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Hij was lekker! Eindelijk de 6m na een half jaar eens uit de tas kunnen halen. Wat een rust op schellinkhout. Morgen overdag nog vrij dus misschien ook nog even.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Niet vlagerig?
Brouwerdam was vlagerig als de nete, ging van 24 naar 40. Geen fijne sessie...
|
|
|
arvidnl
|
Uiteindelijk naar de pier geweest omdat bij de bunker niemand was.en bij de pier wel. Eerst nog een klein uurtje met de 10 gevaren voordat de wind echt goed toenam.daarna nog heerlijk met de 7 mtr gevaren. Naarmate de dag vorderde werd de vlagerigheid ook groter. Al met al een lekker dagje. Hopelijk van het weekend weer!!
|
|
|