|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben morgen ook weer om een uurtje of 11.00 op schellie...en daar heb je altijd mooie vlakke stukken.
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Ik kom ook zo, als mijn kater een beetje weggetrokken is.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
2x zoveel wind aan de kust, snap niet wat jullie op schel doen allemaal
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Hop in de voiture naar Wijk! Bunker of pier? Ik kom eerst wel ff bij de bunker over de duinen kijken. C u on the water :-)
|
|
|
Ro@ld
|
Het was weer zwaar K*T vandaag heerlijk sessie gehad op schell Alvast hele Fijne dagen allemaal
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
2x zoveel wind aan de kust, snap niet wat jullie op schel doen allemaal Maar Tim ..de meeste mensen hebben aan 20/30 knp genoeg ... het was weer gezellig druk en genoeg wind om met mijn 9 mtr lekker hoog te gaan. Nog een paar dagen werken en dan 1, 5 week vakantie ....laat de wind maar waaien.
|
|
|
the littleman
|
Hij was top op schellie!!!! Lekker knallen met de 7, en daarna zonder zand en troep opruimen en ff 20 seconde lopen naar de auto! En voldaan binnen 10 minute thuis onder de warme douche. Daarom;)
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Inderdaad een prima middagje op schell. Handen zo nu en dan vol aan de 12 mtr maar het was nog prima te doen in het wetsuitje.
|
|
|
|
|
the littleman
|
Het waren trouwens lekkere loepies Henk.
|
|
|
|
joosie
|
Was heerlijk middagje op schell met alle bekende badgasten Vanaf 13:00 trok de wind nog ff lekker door in de 30 knoopies, lekker hoor die 7m catalyst
|
|
|
Wanda
|
Het was zeker heerlijk vandaag op schell.. Lekker kopje thee erbij
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Jij ging ook lekker little man met een kite uit 2007 ongeveer doet kwa hoogte niks onder voor de ozones
|
|
|
Giertje
|
het is stil op het forum ik mis Herman, John en peter! Ze zijn zeker helemaal uit gepierd en doen nu een tukkie op de bank.
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Die 2009 evo's gaan idd nog prima de lucht in. Ze hebben alleen wat minder hangtime.
|
|
|