Langbeest
|
Herman, je bent altijd welkom en scheren hoeft niet
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen weer ff aan de 11 voor de verandering, uurtje of 13:30 op Wijk,nog meer badgastuh ??
|
|
|
bredo
|
Zo is dat henk! Je ging lekker hoog ook! Ik toch blij met mijn twee korte sessies.... wat een poeier wind wat ik niet had verwacht.. Tot volgend jaar!
|
|
|
|
pewpew
|
Morgen weer ff aan de 11 voor de verandering, uurtje of 13:30 op Wijk,nog meer badgastuh ?? ja ik wel maar half 2 is best laat.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Bagger sessie, eerst met het waveboard maar door de stroming amper golven kunnen pakken, was telkens al bijna bij wijk dorp ipv de bunker. Daarna maar twintip en underpowered wat loopjes met de 7m en na een flinke golf m'n board kwijt, voelde me een behoorlijke prutser vandaag met al dat gewandel en board zoeken. Nu maar hopen dat iemand em terug vind.
|
|
|
Langbeest
|
Klote Frank, een off-day zo te horen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ach, dat soort dagjes hebben wij allemaal wel eens. Wel ruk van je boardje Hopen dat hij snel weer bij z'n baasje is!
|
|
|
Frank82
|
Shit happens, eerste keer op m'n straps board omdat m'n neopreen sokken kapot zijn sinds 2 maanden ofzo en gelijk kwijt . Voelde zich blijkbaar niet meer gewaardeerd haha.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Gebeurt iedereen weleeens frank ben ook na 12 jaar kiten vorig jaar een keertje mijn board kwijt geraakt , de zee blijft de baas over iedereen
|
|
|
@LaurenS
|
Ach, dat soort dagjes hebben wij allemaal wel eens
Johhhhh,Herman @ pewpew tja regen,waar pier of bunkerrr
|
|
|
Frank82
|
En het board is weer gevonden hoor, door een jongen van 11 uit Wijk aan Zee, topper! Van het weekend maar ophalen.
|
|
|
pewpew
|
Ach, dat soort dagjes hebben wij allemaal wel eens
Johhhhh,Herman @ pewpew tja regen,waar pier of bunkerrr bunker is minder ver lopen. hoorde dat harin hai richard ook vrij heeft. misschien dat die wel eerder wil. En het board is weer gevonden hoor, door een jongen van 11 uit Wijk aan Zee, topper! Van het weekend maar ophalen.
kratje fristie voor em kopen?
|
|
|
Haring High Richardt
|
bunker is minder ver lopen. hoorde dat harin hai richard ook vrij heeft. misschien dat die wel eerder wil. Van wie hoorde je dat dan ??? Lekker dat je je boardje weer terug heb Frank
|
|
|
bredo
|
Welke kite had jij dan bredo
Best bularoo...gekocht voor een prikkie voor de harde wind dagen...
|
|
|
DM2008
|
Niet zo lekker als gister, maar wel een prima sessie gehad vandaag met de 8 meter. Plus: zon , wel ietsje rommeliger qua golven en de wind wat instabieler. Al met al weer heerlijk op het water gestaan
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Welke kite had jij dan bredo
Best bularoo...gekocht voor een prikkie voor de harde wind dagen... Haha ok nou weet ik wie bredo is
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Gisteren vond ik echt een geweldige middag @ Wijk aZ bij de pier. Wind was iets minder dan ik verwacht had dus na een paar rakjes met mijn 6 toch maar mijn 9 gepompt en heerlijk gevaren, zonnetje erbij, lekkere golven. Jammer dat de zon zo vroeg onder ging ik had nog wel een uurtje door willen varen.
|
|
|
Giertje
|
Rustig aan Richard! Anders zorg ik er voor dat je een kiteverbod krijgt voor Schellinkhout.
|
|
|
|
PeeWee
|
Kakt anders behoorlijk in Ries.
|
|
|
pewpew
|
helaas geen auto beschikbaar. morgen weer
|
|
|
Giertje
|
Citaat van PeeWee. Kakt anders behoorlijk in Ries. Ja Peter dat doet de wind altijd als Richard komt.
|
|
|