MEGALOOPBEUN
|
aan alle kiters van het gehele land ALVAST EEN GEZOND 2015 en denk om de handjes gr beun
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Natuurlijk jij ook de beste wensen Hans.. ...en alle andere kiters...... morgen nog mensen naar Schell.voor een nieuwjaarssessie
|
|
|
Giertje
|
Kiters een prettige jaarwisseling een een heel goed 2015 toegewenst. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat Stefan en Erik morgen op Schell staan met een oliebollenkraam. Tot morgen
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ook de beste wensen megaloopert en natuurlijk ook voor alle medekiters. Mij benieuwen of ze een beetje smaken die oliebollen van vd berg morgen.
|
|
|
|
joosie
|
Alvast de Beste Wensen Iedereen en een knallend 2015
|
|
|
Wanda
|
Voor iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het een heel mooi kitejaar mag worden!! Morgen weer naar Schell..
|
|
|
|
|
|
Arjee
|
kunnen we niet morgen een nieuwjaarsduik doen op Schell, maak ik de foto's
|
|
|
the littleman
|
Veel plezier vanavond en dat het weer een mooi, gezond en succesvol jaar mag worden. Tot morgen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
kunnen we niet morgen een nieuwjaarsduik doen op Schell, maak ik de foto's
Doen we, maar wel met mijn droogpakkie aan Ben alweer wakker. Pffffffffff. Zo maar eruit dan, spulletjes pakken en op naar Schellie. Ben er rond 11 á 11.30 denk ik. Effe frisse neus halen en het vele vreten van de afgelopen week eraf springen. Blèh, veeeeuuuuls te veel naar binnen gepropt
|
|
|
TBK
|
Ik ga ook zo die kant op. Volgevreten, brak, gewoon volkomen K......, ehhhhhh gelukkig. Heb er zin an !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Nog effe ontbijtje doen enzo dan kom ik ook die kant op, Ben er rond 12 uur denk
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja .....uiteraart voor iedereen een gelukkig 2015.......ik ga zo ook naar Schell....ook nog een beetje brak , maar maak de oliebollen maar vast warm.
|
|
|
Ro@ld
|
Allemaal de beste wensen voor 2015 ik ben ook rond een uur of 13:00 op schell even op frisse pffffffff koppijn
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wind is nog niet heel veel op schell ze varen met 11 /13 meters en voelt erg koud aan
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was gewoon goed varen op Schel hoor. Zeker na 13 uur trok ie nog effies aan. Mooie en gezellige nieuwjaarssessie
|
|
|