Ro@ld
|
WNW moet nog te doen zijn op schell met een uurtje maar even uitwaaien zonnetje er bij hoppa!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo weer terug van een paar uurtjes Wijk Bunkert, met de Nitro 7 was het nog pittig aanpoten pffft 27 tot 38 knopies Voordeel is dat je weinig hoeft te doen om lekkere hangtime te creëren Peter was met z'n Core 9 bezig die ging bijna met oplaten de duinen over ho ho even de knopies vestellen en gaan
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
schellinkhout was de 9 ook pittig in de vlaagjes. ribje weer beetje gekneusd bij een landing dus een tweede sessie zat er niet in helaas
|
|
|
@LaurenS
|
Ja was hard werken vandaag met de 9,oplaten was idd wat minder. Ging eerst achter mijn kite aan en toen teabaggen...ff trimmen en gaan met die banaan, overpowered en skyhigh ...wauzzzz...zalig daggie met zon
|
|
|
Ro@ld
|
Ok weer terug van schell heerlijk geknalt 2 uurtjes met de 8m Edge
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Hoop dat de wind morgen lang genoeg blijft staan voor een ochtend sessie. Na de middag wordt het in ieder geval niets volgens de voorspellingen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Weer ruim 2 uurtjes geknalt op Schellie was soms even hard werken met mijn 7 mtr ...maar dan werd je wel beloont door een prachtig uitzicht over Schell. Overgens in tegenstelling wat de haring happer altijd zegt ..is Schell. best goed te doen met W/NW Wel wat vlagerig maar dat was het volgens mijn op zee ook ....
|
|
|
@LaurenS
|
Wel wat vlagerig maar dat was het volgens mijn op zee ook .... Als de kenner het zegt......... ,wind was gewoon knetterhard
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zee is niks hoor mannen heb nog steeds zand in me ogen En voor de gasten die denken who the fuck is Haring Harrie
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wie is die lelijke vent op sandale met dat bere pak an, mis een unokss mutsss ?? Filmpie Wijk aan zee met 49 knopen al op faceboek teigert ?? Overgens in tegenstelling wat de haring happer altijd zegt ..is Schell. best goed te doen met W/NW Je heb gelijk zwaf, schel is voor stoere echte manne die van hun spot houwe en Zee is voor miedtjes die niet van zandt in hun oge houwe
|
|
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Hmm het lijkt aan zee nog wel te waaien maar voor hoe lang. Lastig in schatten. Hier waait het ook nog wel.
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Jaaroverzicht 2014 Giertje gewicht 74 kilo, Kite Ozone Edge. 6 meter 2x 7 meter 12x 9 meter 30x 10 meter 43x Geen gek jaar dus. Dit jaar is het doel minimaal 100 keer het water op!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tjezus Ger, daar kom ik niet aan hoor. Is ook ieder jaar mijn doel, maar lukt me niet. Denk dat ik ook maar met pensioen ga. Lekker iedere winderige dag het water op. Kan niet wachten. Nog maar 20 jaar
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goed gedaan ger zal ook proberen om er wat meer van te maken gelukkig had ik de super sessie in brasil die maakte een hoop goed hoop dat 2015 mijn jaar word dus dit aan alle pestlijertjes JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|