Haring High Richardt
|
http://www.weer.nl/10-minuten-waarnemingen/obsid/6249.htmlWest, Noord West, vlagerige k..dt wind voor Schel o nee hoe was het ook al weer ??? Voor echte mannen die van hun spot houden varen in deze vlagerige kl..te k..dt windt op Schell Ik kan helaas vandaag niet i.v.m. een concertje met schoonfamilie wat mijn vrouw heeft geregeld maar ik was zeker niet naar Schel gegaan ondanks dat het mijn home spot is Veel plezier gaste en vaar safe in die behoorlijke harde vlagen Morgenochtend (maandag) nog badtgaste varen op Schel met een mooi ZW windje ??
|
|
|
audi
|
Ries ik wil morgen ochtend wel even naar schel. 45 knopen klinkt goed. Zeg het maar hoelaat we beginnen
|
|
|
|
the littleman
|
Hij was super vandaag en af en toe weer knetterhard met hoop gezellige badgasten! Ik heb in tijden niet zo lekker gesprongen!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schell. lekker constant (not) windtje van zo rond de 40 knp .... Vol power met mijn 7 mtr maar het ging nog net ....maar echt lekker vond ik het niet ...harde vlagen Later (toen ik al gestopt was ) werd de wind weer wat W/ZW en zag het er wat beter uit . Ja ..patrick met je 5 mtr ging je lekker..
|
|
|
|
thelastV8
|
heb wel eens een betere sessie gehad.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo dat was weer een heerlijke sessie op schellinkhout ondanks de windrichting, heerlijk gevaren met de 6m. af en toe was ie wel heel hard.
|
|
|
pewpew
|
was lekker op schel. wel een paar "bijzondere" mensen bezig maar ach..
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Heerlijk met de 6 gevaren. Voor het eerst met 20m lijnen en dat beviel prima!
Inderdaad weer een verdwaalde badgast die liever op het gras, in de vlagen,zelf zijn kite lande in plaats van dat iemand hem mocht helpen. Houd het wel spannend ;-)
|
|
|
Koeleman
|
voor morgen ziet het er weer goed uit. Ga sochtends weer effe naar schellieee
|
|
|
|
Wanda
|
Was niet mijn dag vandaag.. Op Schell. Eerst m'n vent van het water afhalen met een Edge 9(was iets te overmoedig), met de 6 gevaren en schoot mijn chickenloop los... Kon ik ook lopen, daarna gelukkig nog even lekker kunnen varen. Al met al was het een leuk daggie....
|
|
|
|
audi
|
OK
|
|
|
|
|