|
|
|
ErikFanatic
|
Het waait momenteel beneden de verwachting.. hopelijk trekt hij snel aan, heb wel weer zin in een 'na werk sessie' ....
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkah op Schelli met een heerlijk zonnetje vanmiddag
|
|
|
TBK
|
Niks gemist dus, alleen een lekker zonnetje !
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Niks gemist dus, alleen een lekker zonnetje Hele middag heerlijk gevaren met de 11 en gesprongen, was top !!!!
|
|
|
thelastV8
|
Hele middag heerlijk gevaren met de 11 en gesprongen, was top !!!! ook nog geloeppt?
|
|
|
|
|
|
|
thelastV8
|
Wijk top? Wijk was verschrikkelijk vlagerige wind die steeds weg viel veel stroming. Er waren vandaag een mannetje of 8 vandaag op Wijk heb er 5 gesproken en die hadden allemaal een zware ruksessie gehad... Wat vond jij precies zo top vandaag?
Verschrikkelijk? Totaal niet als vlagerig ervaren + zonnetje @ bunker.
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag daggie Schel 12 uur at the spot. ja was goed toeven op schell, knopie of 24,3 en gaan met die banaan...
|
|
|
Big Vin
|
Ik weet het Frank, theorie zit al jaren in mijn kop maar het komt er niet uit. gewoon doen, ik het het afgelopen week precies hetzelfde gedaan met mn 12 rebel. Valt heel erg mee!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo de twee verlofdagen weer goed besteed gister middaggie Wijk en vanmiddag lekker op Schel, hij was weer lekker
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Aankomende ma en di zien er ook weer goed uit teigertje kan je nog wat dagen opnemen
|
|
|
|