|
Tim_GTS5
|
Zaterdag piertje, wie doet mee..
|
|
|
@LaurenS
|
Zaterdag piertje, wie doet mee..
dacht ut wel
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ikke ikke ikke ni ik ga lekker op het tropische Schell spelen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ben er ook zaterdag herman plankie is weer gemaakt en kan ik weer ophalen kan er weer een paar maandjes tegen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Leuk Hansie ... heb je al een tijdje niet gezien ..wordt weer gezelllie op schellie....
|
|
|
Ro@ld
|
Voor zaterdag middag ook me spullen maar weer eens uit het vet halen kan nog druk worden op het water al ik dit zo lees
|
|
|
Repete
|
Straks het weekend naar Texel dus ik ga weer eens kijken bij paal 17 of 9
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Dank je wel John Was ik nog maar 40 Morgen lekker los op schell JIHAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
Giertje
|
Hans van harte gefeliciteerd! Ik hoop wel dat nu je je AOW krijgt wat meer kan kiten. Prettige dag.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Ja ja morgen gevulde koeken Aow wat is dat giertje Morgen gaan we los JIHAAAAAAAAAA
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Nog mensen op WTWTA die morgen ochtend in de buurt van Zeewolde gaan kiten? Bij goede wind en windrichting.(waar het is toegestaan uiteraard )
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hoe laat gaan we weg ??? Hoe laat mot ik je op halen Dacht iets van 9.30 a 10 uur ofzoow
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik kan morgen toch niet. Niks aan te doen. Heb al andere afspraken. Have fun mannen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Waar gaan we heen ? Wijk of Schel ? ( Theo zet jou af op Skell en rijdt zelf door naar Wijk Vanavond eerst de kroeg in ,AUW
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dank u heren voor al felicitaties 55 jaartjes oud en nog loepen hoe is et mogelijk mot nie gekker worden morgen lekker los eerst board ophalen is totaal gerenoveerd dus kan weer effe mee gevulde koeken morgen heren JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Theo zet jou af op Skell en rijdt zelf door naar Wijk Whoehaaaaa Waar gaan we heen ? Wijk of Schel We gaan lekker naar de warme zee, dan gaan je spulletjes langer mee
|
|
|
|