|
|
pewpew
|
Nog mensen naar Schellinkhout vandaag?
Ik waarschijnlijk laat in de middag. denk maar aan half 4, 4 uur
|
|
|
|
@LaurenS
|
Heb ff geen zin in die regen
|
|
|
|
pewpew
|
was lekker vandaag. Waarom hebben ze trouwens het picknick tafeltje weggehaald?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waarom hebben ze trouwens het picknick tafeltje weggehaald? Die wordt opgeknapt en gaat dan naar Wijkiki
|
|
|
Tim_GTS5
|
De grasmat ook zeker, kunnen de schel locals ook de zee op vanaf een groene loper..
|
|
|
audi
|
Hij is weggehaald voor al die beginners. Mag natuurlijk niet gebeuren dat er iemand tegen aan stuitert.
|
|
|
pewpew
|
Hij is weggehaald voor al die beginners. Mag natuurlijk niet gebeuren dat er iemand tegen aan stuitert.
en ik maar hopen dat ze daardoor juist wegbleven
|
|
|
|
@LaurenS
|
Weer een zalige sessie geboekt op Wijk racebaan ,knopie of 23/24,met 3 man en een vrouw op het water....
|
|
|
|
@LaurenS
|
Jammer , was best de moeite....ging weer lekker met de 11 ,met flinke sprongen in de vlagen...lekkerrrrrr hoor
|
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Moeten er nog boots aan naar Schellinkhout? Of is het water alweer heerlijk warm?
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Wetsuitje maar weer aan
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen de gehele dag beschikbaar lekker naar schel barbeque morgen ? JIHAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen Hans .......en vandaag dan?? Voor morgen veeel regen voorspeld ...dat drukt voor mij altijd een beetje de motivatie.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank mogge kleindochter oppasdag gaat altijd voor het kiten we gaan naar de kinderboerderij JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vast voor morgen en ach regen die fries voorspelt toch het toch altijd verkeerd oat moan
|
|
|