|
|
@LaurenS
|
Ik ga pierewaaien
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
morgenmiddag zuid west 6 ,zondag later miss ook . Nog geen weertje voor mijn nieuwe torch 14 denk ik
|
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
komt nu hier met bakken uit de lucht effe lekker naar artis geweest met kleine VERA gelukkig droog gebleven morgenvroeg uurtje of 8 naar schell alles staat klaar morgen wetsuite of droogpakkie? roept u even JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schellie....het was lekkerrrr ...begonnen met mijn 9 mtr maar na een uurtje varen toch maar mijn 7 mtr opgezet de wind trok behoorlijk aan tot een dikke 30+ Helaas een hoge sprong ongecontroleerd geland en daarbij mij ribben weer eens gekneusd. Hopelijk kan ik morgen wel weer kiten. : En Hans ..had mijn droogpakkie aan maar geen spijt van gehad met 11 graden (en regen) vond ik het nog niet echt warm , maar een wetsuite is ook goed te doen.. Hopelijk tot morgen.
|
|
|
joosie
|
Was toch wel ff lekker met de 9m Na uurtje ging dit niet meer was overpowerd, dus 7m opgepompt en het werd te vlagerig, waren ook weer de gebruikelijke ongelukken: loopende kite, kiter op de dijk geklapt had gelukkig niks zo leek het, diverse kites over het water en het gras De wind draaide van zuid-west naar west noord-west ik vond het ruk 22-37 knoopies aan / uit, dus morgen middag maar weer en dan ook zon erbij
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
haha mooi beginners daggie idd . gasten check de berichten toch eens voor dat je gaat kiten
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wijkiki was ook weer lekkah eerst met de tien en na een uurtje de 7 maar gepakt En voor Zwaffie alles zeiknat de auto in en vol met zand Droogt wel weer met de volgende sessie Iemand nog iets meegekregen van wat er bij de bunker was gebeurd 11 APRIL 2015 13:09 KNRM NAAR WIJK AAN ZEE 11 APRIL 2015 13:11 TRAUMAHELI MET SPOED NAAR WIJK AAN ZEE Later ook nog politie gezien op het strand die ook richting bunker ging. Kan zo vlug niet iets vinden waar het om gaat kiter, wandelaar, surfer oid ?
|
|
|
RobK
Geen avatar
|
Hey Teiget Was windsurfer was niet goed geworden.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Wijkiki was ook weer lekkah eerst met de tien en na een uurtje de 7 maar gepakt En voor Zwaffie alles zeiknat de auto in en vol met zand Droogt wel weer met de volgende sessie Iemand nog iets meegekregen van wat er bij de bunker was gebeurd 11 APRIL 2015 13:09 KNRM NAAR WIJK AAN ZEE 11 APRIL 2015 13:11 TRAUMAHELI MET SPOED NAAR WIJK AAN ZEE Later ook nog politie gezien op het strand die ook richting bunker ging. Kan zo vlug niet iets vinden waar het om gaat kiter, wandelaar, surfer oid ? Als het is wat ik gehoord heb, ging het om een windsurfer die onderkoeld was
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oke das nie zo mooi, lek pak ofzoow iig sterkte dermee Morgen maar even naar Schellinkhout in the morning, smiddags weer te werk als het gaat waaien
|
|
|
Erik_v_R
|
Dat was een lekker middagje bij de bunker. Als kers op de taart draaide de wind naar West; laatste half uur parallel aan het strand gevaren. Schitterend.
Wel ambulances, politie en helikopter gezien maar ik weet niet wat er aan de hand was. Hopelijk valt het mee.
Zag wel dat windmolens stil stonden (van 1 tot +- 4),. Was dit vanwege de helikopter of stonden ze de hele ochtend al stil?
Eerst met en later zonder handschoenen gevaren, was prima te doen.
|
|
|
@LaurenS
|
Windmolens stonden stil voor de helicopter, mucho turbulentie....was een lekker daggie op Wijk...beetje vlagerig maar dat mocht de pret niet drukken
|
|
|
|
DM2008
|
Windmolens stonden stil voor de helicopter, mucho turbulentie....was een lekker daggie op Wijk...beetje vlagerig maar dat mocht de pret niet drukken Was er ook, best lang ook nog, maar heb je niet gezien. Ik zat vrij dicht tegen de pier. Vlagerig was het, op een gegeven moment werd m'n bar me uit de handschoenen gerukt! Wel heerlijk gevaren, eerst met de 11 en daarna met de 8. Geen vervoer morgen dus helaas kan ik dan niet!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Zo nog effe een bakkie en dan richting schellink
Jihaaaaaa
|
|
|
pewpew