Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer een lekkere sessie op Schellie, dikke wolk vlakbij die de wind lekker wat extra pit gaf. Zo'n 25-28kn en toen de bui helemaal boven was stoten boven de 30kn. Daarna regen en geen wind meer. Ah ja, toch weer 3 kwartier top gevaren. Beter dan 3 uur klooien.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren zondag gaan we los ben er klaar voor om weer effe lekker te loepen lekker verdient met de koningsdag en weer genoeg ruimte thuis gelukkig geen kites verkocht dus we kunnen weer JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wijk was idd wat matig toen die buien langsdreven, zondag maar weer hopen op een goed windje.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker op tijd wakker uit me nachtdienst en stond om 12.30 weer op het water. De Haringhapper was alweer lekker bezig toen ik aankwam. De tien opgepompt en gaan, eerst me kop effe in het water en hatsikidee klaarwakker Wat een ruimte zeg zo doordeweeks helemaal lekker en weinig lessers vandaag We gingen weer lekker de lucht in en hadden uitzicht over de prachtige tulpenvelden achter de dijk
|
|
|
joostelias
|
leer mij ook maar springen :-) ben dr klaar voor!!! gister op scheveningen na werk lekker kunnen varen....maar goed even een rustdag, kan ik de Deen eindelijk weer in om wat boodschappen in huis te halen...ben helemaal los hahaha..........tot zondag!! zin in
|
|
|
pewpew
|
leer mij ook maar springen :-) ben dr klaar voor!!! gister op scheveningen na werk lekker kunnen varen....maar goed even een rustdag, kan ik de Deen eindelijk weer in om wat boodschappen in huis te halen...ben helemaal los hahaha..........tot zondag!! zin in
gewoon je kite terugsturen en je bar aantrekken. Anders ff een filmpie kijken op youtube
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Dat springen is niet zo moeilijk! Het landen gaat me helaas wel steeds slechter af naarmate ik hoger spring... iemand nog tips? of goeie filmpjes waarin het landen wordt uitgelegd?
|
|
|
Teigetje
|
He waterragger, kijk even op youtube, daar staan honderden filmpies over kitesurfen
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Hahaha gedaan, staan een heleboel over hoe je moet springen, echter landen dat gaat in die filmpjes allemaaal vanzelf... Dat is niet helemaal mijn ervaring helaas
|
|
|
Teigetje
|
Ik kan niet zien wat je fout doet maar tip is om in ieder geval je kite op tijd terug sturen in de vaarrichting en je board land je op de achterste tip en rolt hem als het ware weer het water in richting de neus downwind, dus overdreven gezegd is het board dan zon beetje parallel met de wind. Het is een kwestie van doen en gevoel. Hoe hoger je springt hoe meer tijd je hebt
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Waterragger ik heb als beginner heel veel aan de Progression DVD's. Ik ben nog steeds in deel 1 bezig. Het zijn er geloof ik 4 delen in totaal dus ik denk dat springen en landen er ook goed in wordt uitgelegd
|
|
|
kaaskop83
|
Hallo mensen, Ik wil mij hierbij even voorstellen. Ik ben niels 31 jaar uit heerhugowaard. Ik kite al een aantal jaar recreatief. ik was samen begonnen met een maat alleen die heeft het laten afweten na 5x ik kite voornamelijk in Schellinkhout en Egmond aan zee. Waarschijnlijk ken ik wel wat mensen van dit forum kwa gezicht. Ik was al een paar jaar aangemeld dus ik dacht laat ik mij zelf een keer voorstellen. groetje niels
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Er is meer dan het IJsselmeer...
|
|
|
pewpew
|
Er is meer dan het IJsselmeer...
oost is niet zo chill voor zee
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
oost is niet zo chill voor zee
... misschien iets later op de dag kijken
|
|
|
|
pewpew
|
ben der vroeg bij morgen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Beetje een twijfelachtige windvoorspelling voor morgen ...in de ochtend ook nog eens veel regen. We zien het wel..misschien nog een avondsessie. Hier het plaatje voor morgen (12.00)
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
de rest van de week ziet er in ieder geval veelbelovend uit dat wordt zeker weer een paar sessies boeken
|
|
|
|
arvidnl
|
vertrek zo richting Enkhuizen.
|
|
|
|