kiteruitschell
Geen avatar
|
om half 4 op schell . wat een beulsessie met stoten in de 40 knopen, ging net aan met de 7 . Hield het ook maar een uurtje vol, we varen te weinig met zulke knalwind om daar gewend aan te zijn
|
|
|
bredo
|
ik zag de bui al hangen....een no go..
|
|
|
|
pewpew
|
ik zag de bui al hangen....een no go..
na de bui was het perfect. Heerlijk gevaren met me 7en. Paar flinke sprongen. Theo bedankt dat ik ff kon schuilen bij je . Zien elkaar wel weer op het water
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
48kn stoten op Wijk , ging prima met de 7m wel vlagerig met dikke bakken in de avond
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wat was het lekker op Wijk zeg, snap niet wat gasten op het Ijsselmeer doen met deze wind, nog meer vlagen en 1 grote klotsbak terwijl je op wijk zulke mooie golven krijgt. Naja, prima zo, meer ruimte voor ons
|
|
|
the littleman
|
Begin jij nou ook al te zeiken over ons aller fijnste Schellie;)
|
|
|
pewpew
|
Sta nu op schel. Flinke bui met wind van 30-40 knopen. Zou ook nog onweer kunnen zitten. ff maar in de auto schuilen
|
|
|
joostelias
|
Fijnste Schellie idd....vanmorgen van 8 tot 11uur heerlijk met mn 8 gevaren :-)
|
|
|
|
|
Giertje
|
Hebben jullie niets anders te doen dan dat suffe gekite?
|
|
|
the littleman
|
Straks weer ff een knalavond sessie met Roald op die fijne spot;)
|
|
|
|
|
the littleman
|
Mooi nog ff wat naar binnen schuiven ( eten) en hop naar schellie
|
|
|
pewpew
|
Waait misschien wel te hard gasten hier op schel. Man van 90 kilo kon een 5 meter al haast niet houden.
|
|
|
timd
Geen avatar
|
Ik wil ook weer graag het water op, maar ben een beginner en heb slechts een 2/3mm wetsuit. Is het verstandig om met deze temperaturen te varen op het markermeer? Of kan ik beter nog even wachten? Of gewoon een 3/4 of 4/5 wetsuit erbij kopen? Ik kan wel een beetje varen maar lig evengoed nog vaak genoeg met me bakkes in het water.
Alvast bedankt!
|
|
|
joosie
|
Ik sla ff over, pff 32 tot 47 knots in de vlagen doe wel ff voorzichtig vanavond Badgasten die het wel gaan proberen Timd kijk of je een 5-3 pak kan regelen t is zonder schoentjes en cap al te doen maar het water is nog wel behoorlijk fris als je ligt te dobberen, dan kan je je 2-3mm pak voor de warme zomer gebruiken en je 5-3 tot de winter aan
|
|
|
|
timd
Geen avatar
|
Joosie bedankt voor je reactie, toch maar even een pak erbij halen!
Yorim, ik was ook niet van plan nu het water op te gaan maar misschien volgende week of de week erna
Danke danke
|
|
|
|
pewpew
|
Was wel lekker vandaag tot een uur of half 5. Daarna werd het toch echt te hard.
|
|
|