Haring High Richardt
|
Was boardje van Peet, die heb ik maar voor de helft terug gebracht i.v.m. ontbreken handvat Hij was weer lekkel op Wijk aan Zee met een heerlijk zonnetje en de 11 meter ThumpsUp. Mooie hoge golven achterin ThumpsUp Nog 1.5 boardje terug gebracht bij de recht matige eigenaar. Volgende keer graag een handvat op je boardje Peet, pakt een stuk makkelijker
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooi kl#te manfred ..ik zag je al door het water lopen met je kite , goed te lezen dat de mannen op zee ook lekker gevaren hebben ...op schell .was het ook weer lekker . morgen weer zo,n dagje ..het kan niet op . wel wel wat frisjes met zo,n 12 graden .....maar ik hoor dat het volgende weekend wel eens de 25/30 graden gehaalt kan worden....maarja dan is er meestal geen wind.
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
wijkie was heerlijk, van half 11 tot 1 mooi door het pierbadje geraced! mooi met dat westen windje sla morgen ffies over. Maandag ziet er lekker uit voor de 12 met een mooi zonnetje erbij.
|
|
|
Langbeest
|
Klote Manfred.........succes Nog net 2 uurtjes kunnen meepakken op Wijk voordat het minder werd. Heerlijk middagje op zee
|
|
|
DM2008
|
Was lekker op Wijk, wind had ietsje langer mogen doorzetten voor het echt lekkere. Had toch de 11 moeten pakken en niet de 8
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
smiddags was het ook weer goed te doen wel een stuk vlagerig dan sochtends maar zeker weer lekker gevaren . morgenmiddag ziet er goed uit hoop dan weer op goede airtime
|
|
|
joosie
|
Weer lekker dagje op schel, in de ochtend was het lekker rustig op het water in de middag iets drukker, tijdens de buien ging t windje zeker richtig de 30 knots lekkl hoor met de 9m Jammer van je net 1 jaar oude kite Manfred, ja die Dennis kon hem niet meer ontwijken, toch ff biertje voor de schrik gekregen van hem Morgen weer zo'n dagie
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi balen Sportzeker ?? Lekker dagje @ Bunker , wel druk en altijd lastig onshore wind..
|
|
|
pewpew
|
straks maar ff naar schel
|
|
|
|
arvidnl
|
Ga ook straks naar schell.ben er denk ik rond 11.30.
|
|
|
pewpew
|
Hopen datie nog wat aantrekt
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
ze varen nu redelijk met 11 meters , ga in de de middag staat weer vol met lessers
|
|
|
pewpew
|
ze varen nu redelijk met 11 meters , ga in de de middag staat weer vol met lessers
bedankt voor de update
|
|
|
zwafra
|
Dan wacht ik ook nog even... .er komt eerst een regen gebied aan en na 14.00 is dat voorbij getrokken en trekt de wind aan ...
|
|
|
Wanda
|
Kom net van Schell, nog even lekker kunnen varen met de 11
|
|
|
|
|
|
zwafra
|
Het was weer lekker op schellie ..wel weer wat drukker op het water als gisteren, zeker bij het strandtje veel beginners..maar achteraan volop de ruimte en dat had je ook nodig want het ging soms weer best hoog met mij 9 mtr en zo, n 25 knp.. Voorlopig dinsdag de laatste dag met goede wind daarna gaat het flink warmer worden..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel en gezelli op Schelli met een zoodt bekende badtgastuh . En voor een zondag erg rustig Begonne met een 11 die al gauw werd ingeruild voor een 9 meter . Lekker rustig achterin in de ouwe lulle hoek . Ik snap niet dat er een hoop gastuh voorin bij het strandtje hun kunsten vertonen met allemaal windsurfers, beginners en ander gespuis om je heen . Maar goed vooral lekker dicht bij elkaar varen bij het srandtje en springen in die drukte dan hou ik in mijn ouwe lulle hoekie lekker alle ruimte
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijk gevaren met de 6m, de 9 is nu in de repair. Lekker rustig op schellinkhout, alleen die Haringhapper die elke keer bukte wanneer ik in de buurt kwam...
|
|
|
pewpew
|
Was een mooi dagje zo. Lekker gepowered met de 10 en niet zo druk voor een zondag.
|
|
|