roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
laurens dank ik begrijp dat het geen goed idee is? of interpreteer ik dat smiley ding niet goed? ik dacht dat het zzo wordt woensdag dan leek het wel te kunnen ? nou ja nog even afwachten. waar ga jij heen dan woensdag?
|
|
|
|
@LaurenS
|
laurens dank ik begrijp dat het geen goed idee is? of interpreteer ik dat smiley ding niet goed? ik dacht dat het zzo wordt woensdag dan leek het wel te kunnen ? nou ja nog even afwachten. waar ga jij heen dan woensdag?
Flauw he,maar idd oost op schell is geen goed plan...
|
|
|
|
Giertje
|
Het was weer top op Edam en heerlijk rustig. Goed kunnen varen met de 10.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Ger..alles goed..weer terug uit Spanje ..ik zag dat het wat waaide maar twijfelde of het genoeg was, maar morgen ziet het nog wat beter uit..
|
|
|
Giertje
|
Zaterdag terug gekomen en goed kunnen kiten in Oliva. In de baai van Rosas waaide het ook lekker toen we er donderdag langs reden, dus het ziet er ook daar goed uit. Morgen vanaf een uur of 1 op Edam.
|
|
|
Langbeest
|
Volgende week op naar Spanje, lekker
|
|
|
S@nd3r
|
Nog anderhalve week dan ook weer present op la ballena. kijk er al weer naar uit.
|
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Hi! Vandaag staat Edam op de planning. Hoe zit het daar met parkeren? Had begrepen dat alleen aan de noordkant gekite wordt? Is daar parkeermogelijkheid?
|
|
|
Peter G
|
Parkeren onder aan de dijk - in de berm. Aan de zuidkant v/d sluis (Volendam) kan ook, maar spot is kleiner. Voordeel is wel dat er geen schapen stront ligt
|
|
|
Big Vin
|
Als ik de voorspelling bekijk staat er continu maar 13 knopen (windfinder pro) Mis ik ergens iets en gaat het net wat harder waaien of gaan jullie met 13 knopen het water? Met 110kg gaat dat met mn 12 iig niet lukken.
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Rij effe heen, ipv schreeuwen om een update
|
|
|
Big Vin
|
Wellicht iets wat schreeuwend ja, excuses daarvoor, maar het is een uur en een kwartier rijden. Net even wat ver om voor niks te komen
|
|
|
Nathalieb88
Geen avatar
|
Haha, ben op edam rechts van de haven. Ging net iemand met de 14m , is niet zoveel wind
|
|
|
Big Vin
|
Bedankt! Valt tegen dus zo te horen helaas Ga jij varen, en zoja met welke maat kite?
|
|
|
vissie
|
Via de webcam in de haven van Enkhuizen is ook te zien dat de vlaggen maar iets in beweging komen. Hopelijk trekt hij nog wat aan.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
ik ga na een visje uit volendam ook f naar edam toe zo, zuidkant. kijken of het wat aantrekt zoals op windfinder staat, alhoewel het harmonie model niet direct voordelig uitslaat...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Sta nu op enk.... Blaadjes wiebelen wat aan de bomen, That's alle...
|
|
|