the littleman
|
Medemblik heeft weer rommelmarkt! K dus....
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga ff op IJburg kijken
|
|
|
|
PeeWee
|
Enkie was goed te doen vanmorgen Nu ff chillen en dan nog een avond sessie. See joes
|
|
|
Wanda
|
Waren vanmorgen al om 7 uur bij Medemblik, was toen al een gekkenhuis met de kofferbakmarkt, maar niet op het water Wel nog even lekker kunnen varen dus en voor de ergste drukte weer weg. Ook een aantal beginners die het haventje in gingen. Niet heel verstandig, aangezien het daar ook druk is met boten!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zit heerlijk rustig in me tuintje straks even trainen en om vier uur weer werken. ????
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Broekerhaven was redelijk wind wel iets te slap voor de 9 , 11 ging beter 2kiters neergehaald in een sprong sorry guys. Later vanmiddag miss nog een keer
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat?? Ga je vanmiddag nog 2 kiters neerhalen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Medemblik was heerlijk. Op het water ruimte zat. Aan de kant gekkenhuis. Het was gezellig met harinkie en coos.
Helaas wordt er nu iemand afgevoerd die waarschijnlijk zijn onderbeen gebroken heeft. In de haven op een paaltje terechtgekomen.
|
|
|
PeeWee
|
Ha ha Haring de nieuwe zwafra. Een fotograaf op het dijkje en haring gooide alle remmen los.
Zelf tijdens het kijken naar de kermis op het water een man ruggelings horizontaal door de lucht over het dijkje zien vliegen, zo het kleine plasje in. Je schrikt je de pleur*s. Gelukkig leek het mee te vallen. Ook het meisje dat betrokken was kwam met de schrik vrij.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ik heb je niet gezien Peter was idd wel geinig die fotograaf, ik hoop dat het mooie foto's geworden zijn
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ha ha Haring de nieuwe zwafra. Een fotograaf op het dijkje en haring gooide alle remmen los. Hij stond op de dijk met een tele lens van 1 meter en een foto apparaat van 7 foto,s in een seconde en niemand deed wat. Ik dacht knalle met je kadaver a la Zwafra, dusssss.......... Ben erg benieuwd naar de foto,s Was helegaar top vandaag met de 9 meter . Eerst met Manfred voor de foto sessie en toen naar de haven, heeeerlijk Was lekker druk maar weinig bekenden gezien
|
|
|
PeeWee
|
Ha ha Haring de nieuwe zwafra. Een fotograaf op het dijkje en haring gooide alle remmen los. Hij stond op de dijk met een tele lens van 1 meter en een foto apparaat van 7 foto,s in een seconde en niemand deed wat. Ik dacht knalle met je kadaver a la Zwafra, dusssss.......... Ben erg benieuwd naar de foto,s Was helegaar top vandaag met de 9 meter . Eerst met Manfred voor de foto sessie en toen naar de haven, heeeerlijk Was lekker druk maar weinig bekenden gezien Ik jou wel. Zag er goed uit Manfred. Probeerde je een downloop transition?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey ..komt mijn naam voorbij ? IK camerageil.... ben gewoon fotogeniek.. Het was wel weer een TOP dagje ..goede keus om naar Edam te gaan , het was er wel ergg druk (nog nooit zoveel kites daar gezien) maar op het water was goed te doen omdat je met O/ZO schuin het water opvaart en je makkelijk wat verder uit de kant kon varen wind nam later in de middag aardig toe had mijn handen vol aan mijn 9 mtr (had ook mijn 7 kunnen pakken ) Morgen na 4 weken weer werken ...maar hoop dat het na het werk nog te doen is.. voorspellingen zijn wat twijfelachtig voor morgen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
voorspellingen zijn wat twijfelachtig voor morgen. Undecided Ik ben vrij dus het wordt waarschijnlijk niks morgen Ik vind het best ben alweer afgekikt
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
tweede sessie ging iets beter nu op enkhuizen 9 was relaxed maar geen hoge sprongen . 9.1 volgens de WOO . Daar gaat zeker nog 5 meter bijkomen met echte wind
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag heerlijk op de secret spot met Beuntje en TBK gevaren. Vanmorgen van 08.30 - 11.00 uur lekker rustig. Eigenlijk steeds met z'n drietjes gevaren. Na die tijd werd het wat drukker op het water. Om 15.00 uur weer aan het werk gegaan. Windje was wel lekker en het zonnetje heerlijk. Voor het eerst met de nieuwe 9m Edge V8 gevaren. Fijne kite weer heeft Ozone er weer van gemaakt. Wind was beter voor de 11m (voor mij in ieder geval), maar wilde de 9m toch even testen. Woensdag en donderdag maar weer de hele dag knallen
|
|
|
audi
|
Vandaag op Enkhuizen geweest met prima wind voor de 9 m Lekker hoog gesprongen en gevlogen. Het was best druk maar op het water was er ruimte genoeg om lekker te springen Er is een heel groot grasveld gemaakt waar eerst een rietstrand was en dit is lekker ruim om je kite op te laten en neer te halen. (Alleen die k.t bomen op de kant moeten nog even weg). Dit maakt de spot toch weer wat beter voor beginners.
|
|
|
DM2008
|
Druk op IJburg, ook wel wat beginners. En zo af en toe een motorbootje tussendoor, ook leuk. Wind had wat meer mogen zijn voor m'n 8, oftewel had d e10 moeten oppompen maar ach. In de vlagen ging het wel lekker.
Veel dank aan Versus voor het lenen van zowel een board (in m'n auto laten liggen, suf) en een leash (aan m'n andere trapeze laten zitten, echt suf)!!
Lekker weer, weinig bekenden
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heerlijk weer na een paar weken en kon mijn nieuwe aanwinst gebruiken op inderdaad de secret spot met ride en tbk lekker vroeg knallen met de EDge 9MTR wel even wennen want no bardruk maar wel giga hoog springen en blijven hangen mot wel effe anders timen maar komt wel goed lekkere stabiele kite ipv een echte trekbak niet dat de nitro slecht is want die vaart super goed alleen word een foutje meteen afgestraft en met de edge is het heel relaxt varen ik hou zowiezo de 8 mtr nitro erbij voor de beroemde megaloep van debeun want eerst nog effe oefenen voordat ik het met de edge ga loepen al met al een geslaagde dag maar mijn god nog even over alle konijnen vandaag verkopen die kite en koop een zak wortels JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer een lekker dagje op Medemblik, enkel m'n 5 jaar oude shorty kan met grofvuil, gaf niet genoeg warmte en had het later gewoon zo koud dat ik er af ging.
Oja, kunnen gasten zonder inschattingsvermogen/kitecontrole/paniekerig uit de haven blijven, paar tangles en 1 aap die over me heen wilde springen maar niet hoger kwam dan 2m, gaaf man...
|
|
|