Op de gedoogspots zijn er al genoeg prutsers die over de dijk vliegen of hun kite in de boom gooien bij het oplaten, Ijburg is officieel verboden en er is geen gedoogbeleid. De politie in Amsterdam heeft echter wel wat beters te doen tot er beginners komen die wel problemen veroorzaken. Af en toe zie je ook beginners op Ijburg en vaak genoeg gaat het fout waardoor ze met de aflandige wind die er staat het bos indrijven (bos staat daar tot aan de oever).
Op Ijburg is de ruimte beperkt, wanneer je iemand ziet aankomen die een trick gaat inzetten dan houden we rekening met elkaar door ff in te houden of om te keren, zodra daar dan mensen bij komen die daar lak aan hebben komt dat de sfeer niet ten goede.
Ik heb niks tegen beginners maar er zijn simpelweg geschiktere spots met oost in Noord-Holland zoals: Muiderberg, Edam, Enkhuizen, Medemblik. Allemaal spots waar ik ook met enige regelmaat vaar.
Op Ijburg is de ruimte beperkt, wanneer je iemand ziet aankomen die een trick gaat inzetten dan houden we rekening met elkaar door ff in te houden of om te keren, zodra daar dan mensen bij komen die daar lak aan hebben komt dat de sfeer niet ten goede.
Ik heb niks tegen beginners maar er zijn simpelweg geschiktere spots met oost in Noord-Holland zoals: Muiderberg, Edam, Enkhuizen, Medemblik. Allemaal spots waar ik ook met enige regelmaat vaar.
Duidelijk verhaal! Ben het niet helemaal met je eens maar daar moeten we het in het echt maar eens over hebben als ik je tegenkom op Schellinkhout, Medemblik of misschien wel Ijburg