|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanmorgen op Schel aangekomen stonden de Haring Happert, Coos Sok en TBK al te ouwetakkebossen. TBK was net klaar was nie veel wind. Mooi kon ik lekker even onder de demo Flysurfer Speed4 15m gaan hangen die ik van Bassie Kitefreak had meegekregen Was effe wennen maar dat duurde niet lang gheghe insturen en tsjakka Teigert de lucht in backrolletje toe ja hoor lekkere kite voor weinig wind. Later trok de wind wat aan dus even de depower er op en ja hoor gewoon skyhigh de lucht in lekkere flow en weer relaxt op het water worden gezet. Oh ja wel op tijd insturen hij is wat trager als je gewend ben. Voor vandaag in ieder geval goedgekeurd. Ben bang dat het weer geld gaat kosten
|
|
|
Haring High Richardt
|
He monneer haringhappert, ik wil graag een kleine rectificatie in het filmpje. Okee, je heb gelijk, sorry maar je lijk er wel op, wie was het dan ? prijsvraagje ? Vanmorgen met Coos Zok eerst een bakkie bij v.d Berg en (garantie gevalletje) barretje opgehaald wat weer prima was geregeld door Erik TBK was er al weer klaar mee dat we aan kwamen. Tochg nog gevaren met de 11 meter tot een uurtje of 15.00 uur . Was erg gezelli met een zoot badtgastuh. Theo met een matras aanwezig, ongelofelijk, paar jaar geleden alle matrassen naar Brazilie weggegeven en nu toch weer aan de matrassen ??? Ook gehoord van Table top dat we volgend jaar naar Sirlanka moeten i.p.pv Marsa Alam en Dakla. Alle dagen top wind voor de 7 en 9 meter. Voor een week ongeveer 800 euro kwijt inclusief alles. Wel duur bier 2 euro voor een liter dus Sir Lanka here we come
|
|
|
Giertje
|
Komop Teigetje, ik heb je altijd als een echte bikkel gezien! je wordt nu toch geen watje op je oudedag met je matras.
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Wijk was weinig in de middag helaas. De ochtend was beter maar ja toen was ik aan t werk. Ook nog mn leading edge precies in hondenkak geplaatst heel smerig.
|
|
|
bredo
|
Vanmorgen ook relax kunnen varen met die tien op Castricum. Mheerlijk zon ochtend sessie...
|
|
|
Wanda
|
Okee, je heb gelijk, sorry maar je lijk er wel op, wie was het -------- Ik weet het wel Rich.. Dat is Arjan...
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen maar weer eens het eerste dagje buiten spelen pakken. Mooi opwarmertje voor de rest van de week Ziet er wel vlagerig uit alle voorspellingen, das dan wel weer ff minder. Bis morgennnnnnnnnn
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
He monneer haringhappert, ik wil graag een kleine rectificatie in het filmpje. Okee, je heb gelijk, sorry maar je lijk er wel op, wie was het dan ? prijsvraagje ? Vanmorgen met Coos Zok eerst een bakkie bij v.d Berg en (garantie gevalletje) barretje opgehaald wat weer prima was geregeld door Erik TBK was er al weer klaar mee dat we aan kwamen. Tochg nog gevaren met de 11 meter tot een uurtje of 15.00 uur . Was erg gezelli met een zoot badtgastuh. Theo met een matras aanwezig, ongelofelijk, paar jaar geleden alle matrassen naar Brazilie weggegeven en nu toch weer aan de matrassen ??? Ook gehoord van Table top dat we volgend jaar naar Sirlanka moeten i.p.pv Marsa Alam en Dakla. Alle dagen top wind voor de 7 en 9 meter. Voor een week ongeveer 800 euro kwijt inclusief alles. Wel duur bier 2 euro voor een liter dus Sir Lanka here we come Bang om te grote foto's te posten?
|
|
|
Emanuel
|
Was weer jammer vanmiddag. Had vrij genomen, maar zag in de ochtend al dat het niet nodig was geweest. Soms lijkt het wel een complot die windapps, mooie voorspellingen en ons lekker maken, en dan altijd gauw weer naar beneden bijstellen. Morgenmiddag dan maar.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik weet het wel Rich.. Dat is Arjan... Thanksss ik had hem niet herkend Bang om te grote foto's te posten? Wat doe jij nou op noord Holland Evan ?? je vaar hier nooit , je zit altijd bij die slufter en omgeving met die agressieve kiters die alleen maar over kiten ouwe hoere Ik snap het wel hoor, het is hier een stuk gezelliger met al dat slap ouwe takkebosse en geleuter Maar over je vraag, bang ben ik niet om grotere foto,s te posten. Maar ik heb geen zin vandaag in dat azijn zijker gezijk van de moderators van kite high, met dat ik de boel opblaas en dat kite high weer vastloopt omdat de foto,s te groot zijn , snap je Evan ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Hè......gezellig weer hier op het forum
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen weer eens lekker varen maar nu eerst even los gaan met BLACKOPPS 3 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
|
|
|
Tony-G
|
Dat was weer lekker weer op de vertrouwde spot schellinkhout , toch Richard . kort maar wel gezellig en lekker met 15 meter. Daarna even bij van den berg bakje koffie en geld uit gegeven. Morgen weer als goed is
|
|
|
|
pewpew
|
En? Waait het al?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nog even de regen uit laten regenen daarna wind denk ik rond 1 uur. Kan natuurlijk net zo goed 12 uur of 2 uur worden
|
|
|
pewpew
|
Wijk of schellinkhout?
|
|
|
Repete
|
Naar Zee
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Schellinkhout.. ..ben er om een uurtje of 13.00 als het goed is begint het dan pas een beetje te waaien. Op de webcam zie ik dat er op Wijk een paar kiters bezig zijn maar de wind is erg Zuidelijk ze varen bijna schuinaflandig See you
|
|
|
Peter G
|
Wordt IJmuiden na 14.00 wordt het wat droger en minder problemen met ZZW wind.
|
|
|