|
FlyingHigh
|
Heerlijk daggie gehad op Schell. Gezellig en prima windje. Helaas dit keer maar tot 7m gekomen John ging ff aan de flysurfer hangen van Sven en tikte meteen de 12.5 m aan. Die zit nu wss achter de computer een flysurfer te bestellen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Haha die John,ik zag je oogies glinsteren bijde sprongen van Sven ...dat wordt weer geld uitgeven
|
|
|
|
|
TBK
|
Veel teveel touwtjes.
|
|
|
Giertje
|
Een Flysurfer, die koop je als je hormoonhuishouding verstoord is.
|
|
|
TBK
|
En zo is 't Je kan er ook 3x per jaar van op vakantie.
|
|
|
|
|
the littleman
|
Nee het hele ijselmeer is opgedroogd
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Krijg je nu dan ook een dagprijs ofzow John Mischien mag je wel ergens een kite uitzoeken
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
John, dan te bedenken dat die Ryan Coote het gewoon met zijn ... Edge heeft geflikt
|
|
|
ErikFanatic
|
Op de lijst 2e, maar aan van de Nederlandse kust sprong ik gister het hoogst (Edge V8, 11M) In choppie omstandigheden met nare sterke stroming... Morgen weer los!
|
|
|
pewpew
|
Oh nee, mijn lessen vallen morgen uit. Nu moet ik weer surfen Edit: toch te vroeg gejuicht. Lessen blijken gewoon door te gaan
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja morgen, Wijk of Schellinkhout? Mijn vaste kite buddies kunnen niet, maar wil wel graag weten of er mensen zijn (strand lijkt me s'ochtends het slimst, het wordt mega stormachtig in de gusts vanaf 14-15 uur zie ik op kleurplaatje 14:00 bijgevoegd).
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Denk dat ik morgenochtend nog even Schell aandoe voor het werk. Effies kijken of het lukt qua tijd. En anders zaterdag maar weer En ik weet dat het een wassen neus is en dat er honderden kiters (zonder WOO) gisteren hoger hebben gesprongen, maar toch is het leuk om te zien die leaderboards. Kreeg net deze (Global) binnen. Toch grappig. Blijft een leuk speeltje die WOO.
|
|
|
GetHigh
|
Erg leuke gadget! Werkt volgens mij wel erg verslafend! Ik ben het in iedergeval niet die hoger springt . Hoop morgenochtend ook nog een uurtje op schell mee te pikken
|
|
|
bredo
|
waarschijnlijk morgenochtend op castricum aan zee.
|
|
|
|