|
Oli4k
|
Vanaf 15:00 kans op windstoten van 90 km/u aan de kust en IJsselmeer. Met onweer. Jeej.
|
|
|
the littleman
|
Marcooooooooo hoe ist noouuuu? Morgen middag weer ff knallen op schellie. Ik wil ook in het woo lijstje;)
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Vanaf 15:00 kans op windstoten van 90 km/u aan de kust en IJsselmeer. Met onweer. Jeej.
Voor mij een ochtend sessie op Wijk AZ Bunker in de planning, rij rond 09:30 weg uit Amsterdam. Nog meer KH'ers aldaar (behalve Stefan@ dan he ) Het is droog tussen 10 en 13 (en daarna moet je ook weg zijn volgens de laatste voorspellingen). De Maan staat ook goed.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenochtend de beste omstandigheden van de dag volgens mij ...s middags te onstuimig Ben om 10.00 op Schellie See you...
|
|
|
FlyingHigh
|
Wel ff je woo opladen dan hè Zwaffie en meenemen
|
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Marcooooooooo hoe ist noouuuu? Morgen middag weer ff knallen op schellie. Ik wil ook in het woo lijstje;)
HEEEEEEEEEJJJJJJJJ TAAAAAACCCOOOOOWWWW!!!! pootje nog steeds niet goed Patrick.... had het van het weekend weer eens willen proberen, maar om te proberen vind ik het windje net ff te hard.... Jouw gat al gedicht John? Have fun mannuh, op naar nieuwe hoogte records!
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Rond 14:00 inpakken en wegwezen
|
|
|
bredo
|
Was vanmorgen perfect op Castricum. Lekker met de 7 meter was prima te doen.
|
|
|
wipika
Geen avatar
|
Toppie broer Edo..het seizoen duurt nog lang. Tijd voor een winterpak?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heerlijke ochtendsessie... lekker gevaren met mijn 7 mtr Niet de juiste maat voor mijn persoonlijke WOO record scherper te stellen daarvoor had ik beter mijn 9 kunnen pakken ..maar met de 7 ging het wel wat onspannender..een ook best hoog 11 mtr Morgen weer nieuwe kansen...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
HEEEEEEEEEJJJJJJJJ TAAAAAACCCOOOOOWWWW!!!! pootje nog steeds niet goed Patrick.... had het van het weekend weer eens willen proberen, maar om te proberen vind ik het windje net ff te hard.... Jouw gat al gedicht John? Mooi balen Marco dat je enkel nog steeds niet goed is. Tjezus, duurt wel lang zeg. Mijn scheenbeen is dicht hoor. Bultje erop, maar geen last van Vanmorgen wel lekker windje op Schellie. Zo'n beetje tussen de 18 en de 22 á 24 knoopies. Lekker dus. Heerlijk effe voor het werk een paar uurtjes in het zonnetje gevaren. Ron Entius was er ook en heeft weer een hoop foto's gemaakt, ook vanuit het water Woo'tje aan en 11m de lucht in
|
|
|
Ro@ld
|
Top sessie gehad, samen met wat andere gezellige mensen @ schellinkhout 8m Edge was super.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heerlijk geknald met 7 op Wijk aan zee @the Bunkert. Heb geen woo maar er zijn zeker weer records verbroken tsjezus wat ging ie lekker mooi tegen de schans op en hatsikidee Lekker in het zonnetje tot een uurtje of twee, ook onze HaringHappert heb weer genoten. We zaten koud in de auto en de regen begon Morgen weer
|
|
|
Haring High Richardt
|
Inderdaad een top sessie op Wijk met de 7 meter en dikke 35 plus knopen wind, wat een verschil met Schel Mega hoge golven achterin, heeerlijk en een zonnetje, wat wil je nog meer ?? Mooi kl..te Marco met je pootje duurt nou al weer behoorlijk lang , sterkte
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik heb net bijgeslapen op de bank, 2 uurtjes Wijk aan Zee doet dat met de mens.
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Wijk was top, vanaf 9.00-13.30 uur alleen maar zon, wind, golven en gezelligheid.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
morgen weer tijd voor de weekendkiters , tot 1 uur de meeste wind dus ben er op tijd
|
|
|
Idefixe
|
Morgen maar ff lekker naar Wijk !
|
|
|