Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Je ken ok naar Wijkiki gaan John, ietsiepietsie meer ruimte En daar gaat je WOO record zeker aan flarden
|
|
|
surfingden
|
Zondag ben ik ook weer van de partij.
|
|
|
audi
|
Morgen middag ook aanwezig op ozone beach Eerst nog even bij mijn dochter handbal kijken
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je ken ok naar Wijkiki gaan John, ietsiepietsie meer ruimte En daar gaat je WOO record zeker aan flarden Yep, weet ik Theo. Mooie schansies om skyhigh te gaan. Ga ik ook zeker doen, maar morgen niet. Heb piket en moet snel bij mijn telefoon en auto kunnen zijn mocht er iets zijn. Dan is Wijk niet de ideale plek. Ik ga binnenkort zeker naar Wijk met een mooie ZW. Schansen pakken en de lucht in. Dat is altijd zo lekker van zee
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen weer lekker vroeg op weg richting schell zondag word iets te gortig met mijn 9 meter dus effe lekker los gaan morgen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
bredo
|
Wil niet veel zeggen Richard, maar westen wind op zee met golven van twee meter op je zijkant is ook niet alles...
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ik vaar altijd heerlijk met westen wind op schellinkhout, dus zo maar die kant op.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heerlijk eindelijk weekend ...zo ook naar Schellie laat je niets wijs maken door de haringeter met West is het goed te doen op Schellie ...en vandaag is hij zelfs W/ZW dus Top.. Veel succes op zee Richard .... (met West een aardige klotsbak)
|
|
|
|
|
Peter G
|
Gisteren een chickenloop gevonden bij de bunker in Wijk aan Zee. Laat even weten als je hem mist. Tel. 06-51354498
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Goed windje hoor op schell rond de 25 knopen af en toe wat uitschieters . Morgen met de 6 hoop ik
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Top dagje...heerlijk met mijn 9 mtr lopen knallen . .en gezellig druk ..... alleen van die WOO klopt niets vandaag echt duidelijk hogere sprongen gemaakt dan gisteren maar volgens die WOO was er geeneen hoger (slechts 10.8 als hoogste) vind ik niet betrouwbaar ..ben er klaar mee zonde van mijn 200,- euries
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Niet zo'n beste sessie gehad bij de bunker, met m'n 9m er op want de wind was zo'n 35kn max wat lekker is maar daarna al snel 40kn, ik denk, ach dat waait wel over. Niet dus, 2 uur lang zo'n 40kn vlagen met een 9m. Toen ik er klaar mee was en m'n 9 opgeruimd had kakte ie natuurlijk weer in. Morgen maar inhalen met een mooie 7m dag op wijk
|
|
|
Giertje
|
Hoi Frank kan ik je WOO over nemen voor een klein prijsje?
|
|
|
Haring High Richardt
|
maar daarna al snel 40kn, ik denk, ach dat waait wel over. Niet dus, 2 uur lang zo'n 40kn vlagen met een 9m Toen heb ik eigenlijk het lekkerst gevaren Hij was weer lekkel op Wijk aan Zee met de 7 meter met Teigertje. Theo had gister verteld over schans springen dat je nog hoger gaat als je hem goed raak. Eigenlijk nooit geprobeerd omdat ik al hoog genoeg ging vond ik maar vandaag geprobeerd en als je hem goed time ga je nog hoooooger, ongelofelijk . En zo ben je nooit te oud om te leren Miste vandaag wel het zonnetje maar even goed heerlijk gevaren
|
|
|
audi
|
Heerlijk gevaren met de 9 edge die vol gedepowerd moest worden. En wat ging ik weer lekker hoog. Later op de middag nog een flysurfer wokkel geholpen om veilig van het water te gaan. En natuurlijk even boardje naar de kant gebracht.
En die kleine maar gaan met de 5 meter ik zeg helemaal top dat ozone beach.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
maar daarna al snel 40kn, ik denk, ach dat waait wel over. Niet dus, 2 uur lang zo'n 40kn vlagen met een 9m Toen heb ik eigenlijk het lekkerst gevaren Jij stond dan ook met je 100kg met een 7m terwijl ik met m'n 75kg met een 9 stond, kan me voorstellen dat je het toen pas lekker vond
|
|
|