|
MEGALOOPBEUN
|
nee jongens ook moeder de vrouw moet even verwend worden maar iedereen veel plezier morgen kijk uit voor de begin konijnen want die gaan rustig met 40 knopen het water op
fly high
|
|
|
surfingden
|
Thnx Beunen !!! Have fun
|
|
|
the littleman
|
Zoooo! Nog ff mijn haren kammen en tandjes poetsen. En dan vol gas naar schellie. Wat een lekker windje!
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Iemand? ??? Haring hai, zwaf ???? Mijn Woo geeft aan op dit moment aan dat ik het water op moet, ondanks dat alles zeer en stijf aanvoelt. Ook heb ik zo een lucnh (brunch) met mijn schoonfamilie en een tante omdat mijn dochter jarig is geweest. Wat een problemen allemaal, Mijn Wooo of mijn dochtter ??
|
|
|
TBK
|
Lekker thuis bloive !
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Mijn Woo gaf gisteren een hier op Wookum een gevoelstemperatuur van -10 aan zonder schoentjes. Als volleerd mietje welgeteld een half uur gevaren toen mee uitgescheden. Vond ik het vrijdag op zee met zonnetje stuk lekkerder. Lijkt wel alsof het ijsselmeer hier aan de Vriesland kant al een stuk kouder is Eens kijken wat er van de week nog voor wind staat.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
harde wind op schell vanochtend zo 30-45 knopen ongeveer, voor het eerst met de rebel 6 m . Wel heel erg wennen aan zon kite in vergelijking tot c shape kites. Toch lekker gevaren temperatuur was stuk beter dan gister
|
|
|
the littleman
|
Was een lekker dagje op schel en mijn Woo gaf aan dat ik een watje ben
|
|
|
Giertje
|
Patrick, wat maak je me nou met je onzin dat je een watje bent. Respekt voor de mannen die vandaag gevaren hebben.
|
|
|
isomis
|
Er is hier net op vlak water, 17,2 meter gesprongen...........
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was best een zware sessie op schell met de 7m. Lekker gesprongen, je hoefte er bijna niks voor te doen . Nadat mijn kite na een sprong op het water viel vond hij het nodig om even lekker in elkaar te rollen. Heb de safety maar getrokken. De kite dreef richting de kant sprong over de stenen en bleef op de dijk wachten op Patrick&Patrick. Patrick(the littleman) bedankt voor je sprint over het gras
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Vanochtend was een soort van overleven , zeer harde vlagen 40+ de 6M catalyst houdt het makkelijk , maar voor mij ging het iets te hard om ook te springen. Maar ja lekker heen en weer varen is ook leuk. Tijdens een enorme bui er maar af gegaan, lekker kletsen aan de kant , en toen werd de wind iets minder. Daarna nog heerlijk gevaren en gesprongen. Mijn Woo gaf als hoogte 'heerlijk' . Het uitzicht over de dijk was mooi. Top daggie.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekkr mannen dat jullie genoten hebben. Goed windje vandaag Er is hier net op vlak water, 17,2 meter gesprongen...........
Kicken zeg. Das echt hoog, zeker op vlak water. Die komt zeker dik in de rankings. Respect En het is niet het belangrijkste, maar toch leuk als je na de sessie van gisteren toch weer in de 'Global Leaderboard' terecht komt
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer lekker op wijk, mooi windje van zo'n 45kn in de vlagen, top voor de 7!
|
|
|
Wanda
|
Vanmiddag ook weer lekker even kunnen varen op Schell en de 6 maar weer eens uit het stof gehaald... Er was er toch nog 1 die wind trotseerde met de edge 9 en dat was Ries..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Er was er toch nog 1 die wind trotseerde met de edge 9 en dat was Ries Gouwe tip van Manfred die zij pak je 9 maar, ken net . In het begin goed overpowered gevaren. Was echt beulen knalle met je kadaverrr De Woo in mijn hoofd zij dat ik op vlak water 17, 3 meter had gesprongen, ongelofelijk en ja niemand geloofd dit natuurlijk en ja springe hoefde eigenlijk geen eens ging vanzelf de lucht in
|
|
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Mooie foto's en wat een fantastische kite dag!
Grappig detail: de vrouw op de 5e foto (Naish Alana board met blauwe onderkant) was aan het varen met een 3M. Wist niet eens dat die gemaakt werden!
|
|
|
joosie
|
Mooie foto's, op de 2e foto is het Bas zeker hoog in de lucht, met daaronder de kite van Frank?
|
|
|
|