Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker hooorrrrrr, geniet ervan Ik moet vandaag en morgen werken. Woensdag misschien nog effe een daggie kiten. Tis alweer veeeels te lang geleden
|
|
|
FlyingHigh
|
Top dagje...heerlijk met mijn 9 mtr lopen knallen . .en gezellig druk ..... alleen van die WOO klopt niets vandaag echt duidelijk hogere sprongen gemaakt dan gisteren maar volgens die WOO was er geeneen hoger (slechts 10.8 als hoogste) vind ik niet betrouwbaar ..ben er klaar mee zonde van mijn 200,- euries Misschien moet je een keer met John ruilen. Ga je denk 5m hoger. Ik geloof nl ook niet dat John hoger springt dan moi hoor.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben gelukkig 5 dagjes vrij voordat de kou intreed ,nog effies genieten
|
|
|
|
|
audi
|
Morgen middag schel om een uur of 1
|
|
|
|
|
|
|
|
Tony-G
|
Hi Heeft iemand een update voor Schellinkhout?
|
|
|
audi
|
Schellinkhout was weer super. Bij aankomst niet heel veel wind. Even pak aangetrokken en kite opgepompt en toen kwam de wind al lekker door. Dus meteen varen met de 9 edge. De wind nam aldoor een beetje toe totdat ik de 9 niet meer kon houden. Dus gewoon weer een top middag
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Als ik naar morgen kijk denk ik dat ik rond 10.30 naar schell ga. Zijn er nog meer gegadigden?
|
|
|
|
|
Idefixe
|
grrr , morgen weer zo'n van rijkswege opgedrongen K cursus. ( zoiets waar je van te voren al van weet: hier ga ik in de praktijk nooit never wat mee doen) # voelt een griepje opkomen en legt z'n vliegers klaar
|
|
|
|
bwensveen
Geen avatar
|
Goedemorgen,
Gaat er vandaag nog iemand kiten op schell tussen 1000 en 1300 uur?
gr,
Bas
|
|
|
|
ErikO
|
En gaan er nog kiters richting Wijk of IJmuiden rond 12u?
|
|
|
@LaurenS
|
Yep ,na 13:00 bunkeren , ff wachten tot de wind weer een stijgende lijn vertoond
|
|
|