Ik moet om half twaalf weg van Schellie om op tijd te zijn daar waar ik vandaag aan de klus moet. Gezien het weer hier op dit moment ga ik ook lekker overslaan. Al dat gehaast voor een korte, natte en koude sessie. Doe maar niet
Beetje koud en er vallen wat van die druppels naar beneden maar de wind lijkt goed. Ik zie op de webcam bij Aloha zelfs van die gasten met van die kleine zeiltjes op hun plank heen en weer varen.
Komend weekend met de vrouw een weekendje weg nabij Petten. Kitespulletjes mee Waar en hoe laat morgen het beste te varen met ZZW? Het liefst een plek met de mooiste golven.
Mannen, ??????? We hebben hier ook vrouwen die varen Ik weet niet waar jij altijd vaar ? maar daar varen zeker geen vrouwen ?
Op dit moment (winter) varen er weinig kiters op Petten. Ik kan er een en die vaart alleen op afspraak in de winter.
Wijk aan Zee bij de bunker maak je in de winter meer kans. ZZ W is niet echt lekker voor zee omdat je vrijwel recht de zee op ga, bij problemen kom je in Denemarken of Noorwegen
Schellinkhout maak je met deze windrichting meer kans, als het een beetje knap door waait ben ik er morgen te vinden als alles meezit