stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Wordt lekker gespeeld op wijk. Zit ff op de cam te kijken. Zitten af en toe mooie sprongen bij Zou toch wel leuk zijn, als er op Schell ook een cam zou komen!! ziet er wel rustig uit voor de zondag en 30 knopies wind @wijk wel veel padjakkers op een fiets
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer een top sessie op schellie ...een strak windje die af en toe flink doortrok ...alleen de regen was wat minder..toch weer zo, n 2 uurtjes op het water gestaan ....ook op Schellie was het niet echt druk ..
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
S ochtends nog redelijk druk na de regen nog 4 man over , toen werd de wind beter , helaas toen te wei ig energie meer over .
|
|
|
|
@LaurenS
|
Echt he Ilaan, zaligheid met de 7 tegen de 40 knotzz . Zaten weer mooie loepies en sprongen bij
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top (zoutloze) sessie op schel met de (goed gepowerde) 9 meter was heerlijk En 3 kiters in problemen nog geholpen en Rik dit is geen weer om te oefenen vlakbij de kant met loepe, gelukkig had je geen schade Morgen weer de hele dag vrij en zat wind., dat worden dan 4 sessies op rij, trekt dat ouwe lichaam dat allemaal nog wel ?
|
|
|
Giertje
|
Dat goddelijke lichaam van jou trekt dat nog wel Richard, je staat toch alleen maar te ouwe takkenbossen!
|
|
|
@LaurenS
|
Top (zoutloze) sessie op schel met de (goed gepowerde) 9 meter was heerlijk Morgen weer de hele dag vrij en zat wind., dat worden dan 4 sessies op rij, trekt dat ouwe lichaam dat allemaal nog wel ? Een dag op schell zie ik als een rustdag,dus dat lukt je wel met je ouwe lijf
|
|
|
pewpew
|
Top (zoutloze) sessie op schel met de (goed gepowerde) 9 meter was heerlijk En 3 kiters in problemen nog geholpen en Rik dit is geen weer om te oefenen vlakbij de kant met loepe, gelukkig had je geen schade Morgen weer de hele dag vrij en zat wind., dat worden dan 4 sessies op rij, trekt dat ouwe lichaam dat allemaal nog wel ? hehe nee klop. Maar ik had er al opgerekend dat jij mijn redder zou zijn Was weer een mooi daggie. Morgen hopelijk weer
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Zou toch wel leuk zijn, als er op Schell ook een cam zou komen!!
Ik ben er mee bezig! eerst nog ff terug vliegen naar Schiphol, zit al een uur te wachten op vertrek, ivm. de storm
|
|
|
audi
|
Ik zie het morgen niet gebeuren. Veel regen en geen stabiele wind. Ik ga wel dinsdag woensdag en donderdag
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer top op wijk, toen ie ff goed door kwam nog serieus hoog gegaan, heerlijk
|
|
|
|
DM2008
|
Lekker ochtendje op WaZ Pier, als 2e het water op en voor de regen er weer af.
|
|
|
pewpew
|
Hoelaat gaat vandaag de wind aan?
|
|
|
|
|
audi
|
Morgen gaat het ook niet meer worden. De wind komt wel heel erg laat. Dus dan maar woensdag proberen.
|
|
|
|
Emanuel
|
Je kan ook eenmalig EUR 2 betalen, dan heb je ook de Superforecast in je App
|
|
|
Oli4k
|
De wind trekt toch een beetje aan volgens de actuele windmeting, misschien dat ik zo toch nog even ga kijken bij de Bunker met de Naish Trip en een surfboard...
|
|
|
Haring High Richardt
|
De wind trekt toch een beetje aan volgens de actuele windmeting, misschien dat ik zo toch nog even ga kijken bij de Bunker met de Naish Trip en een surfboard... http://www.windmeister.nl/ijmuiden/Wel zuid en 13, 8 knoopies is niet echt veel
|
|
|
Oli4k
|
Net nadat ik postte kakte het helemaal in. Pffft.
Maar... in Zeeland komt nu dat warmtefront binnen met dikke vette wind. Als dat nou met een uur ook even hierheen kan komen. Graag.
|
|
|