|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Maar goed dat ik de Flysurfer Speed 4, 15m mee had. Lekker relaxed mee gekite en loopt goed hoogte dus was lekker alleen met Johan en nog iemand met een Flysurfer Sonic in de ouwelulluhhoek bezig, vandaag geen ouweluluh maar Flysurfershoek
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellie ...wel wat minder wind als voorspeld (zo,n 15 knp ) maar toch lekker met mijn 11 mtr kunnen varen . .het was gezellig druk en zeker bij het strandje ..al snel de ruimte opgezocht nog een paar daagjes werken en dan een weekje vrij hopelijk houd die ZW wind nog een paar weken aan..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ziet er niet naar uit frank , ik moet ook nog 4 dagen werken, met 4 dagen grote kans op wind. Proberen om deze week na werktijd nog een uurtje mee te pakken.
|
|
|
Giertje
|
Dat is weer een goede inschatting van Giertje, vandaag thuis blijven en morgen kiten , ik zal voor de zekerheid ook mijn 7 en 9 meenemen. Tijgertje, wat is het verschil tussen de lullenhoek en de flysurfershoek?
|
|
|
Peter G
|
Op IJmuiden was het SUPER - perfecte wind voor de 10 mtr - werd alleen na 13.00 uur een beetje druk, 50 - 60 man op het water.
|
|
|
jleeuw
Geen avatar
|
Wijk aan zee lekker met 7m kunnen varen 11 tot 1400, wind werd toen wel minder en paar druppels vielen er toen, dus opgeruimd. Eerst met twintip en nog uurstje op directional, zonder echte golven. Weer niet koud gehad, lekker zo. Idd was er wel meerw ind voorspeld, golven vallen nog steeds tegen, ook uur na laag niks bijzonders gezien.
|
|
|
Langbeest
|
Heerlijk gevaren op Wijk, totdat mijn kite leeg liep. Best raar als je springt en hij gaat ineens dubbel, val je best wel hard naar beneden.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Middagje slap lullen op Schellinkhout en naar m'n vriendin kijken die met m'n 11m aan het varen was. Beter naar zee kunnen gaan.
|
|
|
Langbeest
|
Denk het ook Frank Prima weer voor de 9
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag maar even kijken op Wijk met de 9,wellicht komt die 7 ook nog uit de tas , looking good
|
|
|
|
Emanuel
|
Stap zo ook de auto in richting Schell. Heb er weer zin in.
|
|
|
|
pewpew
|
Ik ben rond een uur of 2 op schel
|
|
|
@LaurenS
|
De windrichting is niet ok voor deze spot.
Je moet op zoek naar een andere kitespot.[/i][/b]
Gooi die hanglos adviezen ook maar in de prullenbak Ries...wind wordt later in de middag 40 plus, uitkijken dus...maar met die windrichting is toch echt niks mis voor wijk , 215 graden is side/on shore
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Haha, ze ronden 213gr af op zuid om daar de conclusie aflandig aan te plakken. Heel nuttig ja
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Ik ben heel blij met dat advies, was lekker rustig Overigens een bekend probleem, wordt aan gewerkt.
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was af en toe flink bikkelen met de 7 bij de bunkert, in ieder geval het gevoel dat ik nog leef , morgen iets teveel v/h goede denk met regen en bijna 50 knots, sla ff over...wo, do wellicht weer ff ..... Nu de kroeg in voor een flink glas gluhwein
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Was lekker ff op wijk, wel beetje veel power met de 8 dus niet al te lang op het water gestaan.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kom nu in godsnaam niet met graden aan bij die HaringHapper want dan denkt ie dat het over de temperatuur gaat en dat heeft gevaren bij de marine
|
|
|