|
|
@LaurenS
|
Maar morgenochtend nog mensen naar Schellie ..lijkt een mooi dagje te worden
Volgens mij ziet de zaterdag er veel spannender uit Ik ga wel lekker werken morgen , fijne dagen
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
3 flysurfers en 2 tubekites nu op het water waait rond de 16 knopies.
Richard heeft wel gelijk het is veel relaxer om zonder woo te varen , wordt toch een soort van wedstrijd elke keer dat je kite, en dat terwijl ik toendertijd helemaal klaar was met surfwedstrijden. Maar ja zal je net zien dat je als geen Woo hebt , op dat moment weer een megasprong maakt.
|
|
|
|
|
the littleman
|
Goeie morgen! Iedereen fijne winderige kerstdagen. Morgen ochtend eindelijk weer ff het water op, voor een lekkere kerst sessie.
|
|
|
|
PeeWee
|
Morgen KerstDownwinder, HoHoHo, Lekker temperatuurtje voor de kerstdagen. See joes
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was net te kort voor me 12 Paar rakkies gevaren. Op aangeven van Ramon knoop op me stuurlijn verzet, kijken of het volgende keer beter gaat.
|
|
|
Peter G
|
Zijn er morgenochtend rond een uur of 10 bij mensen bij IJmuiden of Wijk ?
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanwege familie verplichtingen morgen al om 9 uur op Schellie, nog meer mensen rond die tijd daar?
|
|
|
Tony-G
|
Frank , ik ben rond 10 uur op schellinkhout. Zet je de koffie klaar ?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vanwege familie verplichtingen morgen al om 9 uur op Schellie, nog meer mensen rond die tijd daar? De zoetwater ratten snappen niet dat je op zee toch echt betere wind hebt ????????????????
|
|
|
Frank82
|
Vanwege familie verplichtingen morgen al om 9 uur op Schellie, nog meer mensen rond die tijd daar? De zoetwater ratten snappen niet dat je op zee toch echt betere wind hebt ???????????????? Dat klopt, helaas moet ik wel aangezien m'n ouders 15 minuten van Schellie wonen en een uur van zee .
|
|
|
pewpew
|
Ik ben rond half 10 op schel
|
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Zoo dikke wind en dikke golven. Downwinden bij een lekker temperatuurtje op tweede kerstdag, je verzint het niet See joes
|
|
|
Frank82
|
Was geen top sessie op schel, zoals verwacht Klotsbak en vlagerig. Maar 1x hoog gegaan toen ik wel afzet kon vinden. Ach, beter een k*t sessie dan werken
|
|
|