kiteruitschell
Geen avatar
|
Voorspelling voor morgen ziet er vrij goed uit 20-25 knopen uitschieters tot 10 knopen daarboven
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Vandaag ook voor het eerst op Schel geweest en vond het inderdaad behoorlijk druk voor de tijd van het jaar. Maar dat mocht de pret niet drukke en opwind ruimte zat en heb me dan ook prima vermaakt :-) Ook leuk ff de man achter Teigetje ontmoet te hebben
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben er morgen ook weer Henk ...vanaf een uurtje of 11.00. Laatste dag ook nog even mee pakken ..volgende week wordt het een stuk kouder. @HBX......valt tegen he' ..... Teigertje in het wild
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
@HBX......valt tegen he' ..... Teigertje in het wild Haha ja, was zo mak als een lammetje...
|
|
|
|
|
zwafra
|
Update..schellinkhout is top zo.n 30 knp ZW( 7 mtr )..en nog redelijk rustig.
|
|
|
Tony-G
|
Op Texel lekker zonnig en een knoop of 35 , maar ik ging toch met mijn vrouw en zoon lekker tennissen , dat hoort het ook er bij. Volgende jaar weer Kiten. Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling en een gezond 2016!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Test woo tussen frank en mij , beide op mijn board . 18 sprongen waar 3,4 sprongen met gelijke hoogtes zijn . Spronghoogtes verschillen tot 60 cm maar frank zijn woo gaat vaker hoger
|
|
|
joosie
|
Beste Wensen Allemaal voor 2016, hopelijk een mooi winderig jaar en veel nieuwe progressie voor iedereen
|
|
|
|
|
zwafra
|
Top dag je op Sch :Dellie .... lekker rustig en een lekker windje . prettige oudjaars avond... en pas op met het vuurwerk .. Henk ..ik had zelfs mijn 7 mtr erop staan Sorry Henk had mijn bril niet op..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Torch heeft een bagger lowend Op naar een nieuw windrijk jaar !
|
|
|
TBK
|
Torch heeft een bagger lowend Op naar een nieuw windrijk jaar ! c Hoor je het het Henk , tijd voor nieuwe kites !????
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
:pLekker hoor harde wind wel gestart met 2 boards opvissen de mannen hebben ze gelukkig meteen weer mee kunnen nemen na een flinke wandeling.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top daggie op schelli met de 9 meter gezelige badtgastuh en een zonnetje iedereen een fijne jaarwisseling
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Nee hoor jongens trouw blijven aan je merk gewoon maatje groter pakken ennu frank met een maatje groter kom je hoger. Sprong 3 henks woo 6.2. Franks woo 6.8 dat is geen 3 meter verschil frank
|
|
|
TBK
|
Nee hoor jongens trouw blijven aan je merk gewoon maatje groter pakken ennu frank met een maatje groter kom je hoger. Sprong 3 henks woo 6.2. Franks woo 6.8 dat is geen 3 meter verschil frank
Zo is 't Henk, doet die WOO van Zwaf het nou nog steeds niet, hij gaat steeds lager.????
|
|
|
|
zwafra
|
Beste wensen voor iedereen ... .en dat het maar een mooi winderig jaar mag worden.
|
|
|
PeeWee
|
Iedereen een mooi jaar met veel over the top beulsessies (en/ of gewoon lekker genieten op het water).
See joes
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Beste wensen , lijkt erop dat januari winderig gaat beginnen vanaf midden volgende week
|
|
|
TBK
|
Gelukkig nieuwjaar en veel zuidwesters toegewenst.
|
|
|