Top john. Pontao hept ik ook gezeten. Is het zwembad al klaar of lijkt het nog steeds op een krater
Zwembad is klaar hoor. Hebben er nog niet in gelegen trouwens. Allemaal zielige stelletjes hier in dat hotel die niet meer met elkaar lullen. Liggen elkaar een beetje versuft aan te kijken en volgens mij te hopen dat de ander overlijdt. Wat een ellende als je zo samen op vakantie moet zeg. Godallejezus, ga dan uit elkaar
En voor de rest is het hier nog heerlijk. Niks ijs, behalve dan iedere avond een heerlijk ijssie met 3 bolletjes bij de Italiaan
« Laatste verandering: Januari 23, 2016, 01:34:18 door Ride »
Top man. Maak er met Herman nog een leuke en windvolle week van. Ik wil er zekers ook nog eens naar toe Lekker in jan of feb naar de warmte. Eigenlijk samen met Marsa Alam toch wel een van de mooiste spots. En wat is het daar heerlijk tussen die golven. 300-400 meter links van Mitu komen ze zo mooi binnenrollen. . Tussen de golven 50 meter spiegelglad water. Wat een speeltuin daar.
Wij zijn ook weer terug van 18 dagen Curacao, helaas maar 6 dagen wind.. Maar wel genoten. John en Herman veel plezier op Sal http://youtu.be/DLMZ6ekX1eg
Thanks!!! Wij gaan morgen weer naar huis. Vandaag de beste dag van de vakantie gehad. Was heeeeeerlijk hoor hier. Elke dag prima kunnen varen. Vanaf morgen weer in drysuitje varen...zal wel weer wennen zijn. Bis später
Yep, echt een topdag vandaag hier. Vanmorgen om 7 uur nog windstil, 2 uur later 25 knopen en dat dan de hele dag. Iedere dag goeie wind gehad hier. Echt een chil sfeertje op het eiland. Zeker een aanrader en ik ga hier absoluut nog een keer terugkomen. Heerlijk. Welkom terug uit Curacao. Gauw weer samen rammen op Schellie