|
|
|
Haring High Richardt
|
Goed bezig Beun en dat op jou leeftijd nog geloept ? Als je straks John z'n board hebt, kan je z'n woo ook ff paar maandjes lenen. Die mag straks zeker vier maanden niet kiten Geblesseerd ?? Morgen (ochtend) nog badtgastuh varen ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey rich nee heb niet geloept levengevaarlijk met deze wind eerst weer even wat vaaruren maken en mot een beetje warmer worden dan kunnen we weer loepen ibufrofen is voor mijn schouderkoppen worden warm vanwege te weinig varen dus gauw weer langer licht dan kunnen we weer
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Morgen (ochtend) nog badtgastuh varen ? [/q Ja ik wil heel graag, maar denk dat het voor mij iets too much wordt gezien de voorspelling. Hopelijk wordt ie nog een beetje naar beneden bijgesteld.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Nog ff een aanrader voor alle extreme sporters The search of freedom . Vette film met oa robby naish
|
|
|
Haring High Richardt
|
Annabolen ?? Ongelofelijk en dan 4 maanden niet kiten dan liever een botsing met een cameraman en dan niet varen Ja ik wil heel graag, maar denk dat het voor mij iets too much wordt gezien de voorspelling. Hopelijk wordt ie nog een beetje naar beneden bijgesteld. Morgen even kijken, ochtend is wel vaarbaar denk
|
|
|
the littleman
|
Was een top dagje op schellie vandaag, en weer erg gezellig met alle bekende. Morgen ochtend ff wat dingetjes roggelen en dan lekker bikkelen op schel. Waarschijnlijk sta ik weer alleen of niet? Ga die film ff kijken Henk
|
|
|
FlyingHigh
|
Doe je voorzichtig, gozer!! Gaan in de middag flinke vlagen over vliegen. Have fun iig en knal hem maar door de 20m morgen . Niet vergeten je woo op te laden en mee te nemen hè!!!! Citaat Ries... Annabolen ?? Ongelofelijk en dan 4 maanden niet kiten loser dan liever een botsing met een cameraman en dan niet varen Grin die is wel laag hoor Ries.
|
|
|
ErikFanatic
|
Wat een kater... gister bezig op Egmond aan Zee, volle bak druk in de 8m. Perfecte kickers, nog nooit zo hoog gesprongen... maar aangezien ik een boardje te leen heb zonder WOO mount dat dingetje onder mijn pak tegen mijn scheen meegenomen. Heeft hij de hele sessie niet eens opgenomen! Awwwww 100% zeker dat mijn PB van 16,3m verbeterd zou zijn, maar zonder data telt dat natuurlijk niet... Dammmm
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat een kater... gister bezig op Egmond aan Zee, volle bak druk in de 8m Kater heb ik alleen als ik te veel heb gezopen Wat een problemen allemaal met die Woo ik ben blij dat ik dat ding in mijn hoofd heb laten inbouwen bij dokter bibberrrr, spring altijd hoog, elke sessie een nog hoger PB,hoef hem nooit te resetten en nooit last van een lege accu . Tussen de zeer hoge sprongen maak ik in mijn hoofd nog een super mega loep erbij http://www.actuelewind.nl/?stationcode=6248#SpotPageZiet er goed uit voor de ochtend, ken net Is er al iemand op Schel ?
|
|
|
|
pewpew
|
Ik heb helaas stage
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer beulen vandaag met de 7 meter op schelli miste alleen Laura ?
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Laura was tot vannacht 4uur aan het werk en moest onverwacht om 8uur weer ergens anders aan het werk. Dus helaas... Wel weer een hoop overuren gedraaid dus dat kan mooi worden opgenomen als er wind staat, woensdag ziet er sowieso goed uit! Maar als jij met de 7m aan het beulen was dan had ik vast op de dijk gelegen met m'n 6m.
|
|
|
Haring High Richardt
|
6 meter had gekund met jou fabuleuze techniek kleine man was met een 5 meter en die weegt 30 kilo lichter dan jou Volgende keer beterrrrrrrr
|
|
|
the littleman
|
Ja en de wind werd na 20 minuten nog een stuk harder. Nog bedank monneer haring voor het extra gewicht naar de waterkant en het sleepje het water in
|
|
|
FlyingHigh
|
Lekker sleur daggie dus. . Zie alleen niet hogere cijfers staan Pat
|
|
|
the littleman
|
Nee dik overpowerd en veelste vlagerig om echt dik te springen zonder daarna 3 weken bloed te pissen
|
|
|
Eltimm
|
Eerste keer dat ik op Schellie stond en er geen zin in had. Patrick en Stan werden bijna van het water geblazen (Patrick kwam terug met z'n board dwars, best grappig), die jongen die z'n bests te koop had staan heeft 10 mins op het water gestaan en toen was het ook klaar....
Liever morgen kiten en alles heel houden...
|
|
|
gyttja
|
Gisteren bij wijk volle bak gestaan met 6m. Pfoe wat een wind, niet normaal. Wel een gaaf gevoel om met zoveel power tussen die dikke golven te varen, maar na 45 minuten was ik al helemaal kapot haha. 44-55 knopen volgens actuele wind (precies de piek van de dag te pakken).
|
|
|
|