Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja, met een sprong.
Kun jij eens uitleggen hoe je dat bedoeld? Ik snap hem niet want downloopen kan je altijd en met elke kite.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
heb weer een mooie tweedehands fone acid 2012 op de kop getikt . beste board ever
Zou die acid dan wel eens willen proberen, die monarch vind ik het fijnst... De acid heeft veel meer pop en sprongen land je veel soepeler en zachter dan met de monarch
|
|
|
pewpew
|
Ja, met een sprong.
Kun jij eens uitleggen hoe je dat bedoeld? Ik snap hem niet want downloopen kan je altijd en met elke kite. Dat je vlak na het hoogste punt van je sprong, de kite downloopt. Dit kan ook met een flysurfer?
|
|
|
@LaurenS
|
Tuurlijk, een kite een rondje laten draaien kan altijd toch ...zelfs met een flysurfer
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja, met een sprong.
Kun jij eens uitleggen hoe je dat bedoeld? Ik snap hem niet want downloopen kan je altijd en met elke kite. Dat je vlak na het hoogste punt van je sprong, de kite downloopt. Dit kan ook met een flysurfer? Ja hoor, zelfs met de 21m trage Speed 3.
|
|
|
Giertje
|
Hoi Peter, Gelukkig je leeft nog en ben je weer terug in het land zo te zien. Komt er nog een reis en kiteverslag? Tot op het water.
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yeahhh beuntje, doe mijn best...vanmiddag ff op wijk kijken of het nog een beetje wil gaan waaien
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen weer naar zee, pff was best koud vandaag aan de handjes en voetjes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Patrick dit is je kans naar zee morgen wijk pier
|
|
|
the littleman
|
Zat in de planning, samen met Stan. Maar pas rond half 2, moet eerst wachten op de auto:(
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Uurtje ijmuiden gedaan vandaag. Ook best een een mooie spot zeker met zoveel zuid in de wind. Morgen daar of wijk aan zee... Helaas wel met een backroll kite nat en vol zand. Nu drogen in de babykamer (die is nog niet in gebruik Ik vond het vandaag wel goed te doen!
|
|
|
|
the littleman
|
Ik ga naar wijk rond 1 uur daar;) Had je de union test kite al rhuis liggen Henk?
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekker daggie vandaag airush union wint het bij lange na niet van de naish torch .
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lekker daggie vandaag airush union wint het bij lange na niet van de naish torch .
Dat dacht ik al Henk ...Naish Torch past beter bij je ... Verder was het weer een top dagje ...2.5 uur op het water gestaan en net op het juiste moment van het water af ..zat net in mijn auto en het begon hard te regenen ..
|
|
|